11 Съвета за ефективно управление на времето
9914
0
06 Февруари. 2014
Човешки ресурси
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Управлението на времето е ключов момент на ежедневието на всеки служител. От всички ни се очакват много резултати за кратко време. Ето няколко съвета за да ги постигаме:
1. Вземете лист и химикал и помислете върху задачите, които трябва да свършите през деня. Направете си списък с належащите и желателните за свършване задачи и работете по него.
2. Направете си отчет, седмичен и месечен с нещата, които сте свършили и направете равносметка дали това бяха резултатите, които искахте да постигнете.
3. В края на всеки ден направте нов план за следващия.
4. Най-голямата грешка, която допускаме е, че всъщност важните задачи не са толкова спешни. При доброто управление на времето се прави не важното а спешното.
5. Ако списъка за някой ден ви е много дълъг можете да започнете с тези задачи, които са по-спешни. Ако няма такива започнете с най-лесните задачи.
6. Не се разсейвайте с фейсбук и имейли. Когато имате важни задачи не отделяйте време да четете всеки мейл един по един веднага щом пристигне. Отделете определен час от работния си ден за да четете имейлите.
7. Лягайте рано и ставайте рано. Не забравяйте, че най-здравословния и полезен сън е този между 22 и 24 часа!
8. Ценете своето време и накарайте хората с които работите да ценят Вашето време.
9. Има дни в които мотивацията ни е много висока и сме в отлично настроение. В тези дни се постарайте да направите най-неприятните задачи, които сте отлагали.
10. За да не харчите прекалено много време за определена задача си определете времето, което ще отделите за тази задача.
11. Говорете по-малко по телефона. Старайте се разговорите да са кратки и да говорите само за проблемите.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 тайни на успешните бизнес лидери
от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа
от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари