Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 Начина да създадете чувство за собственост в служителите

от
4815 0 08 Януари. 2014
Човешки ресурси

5 Начина да създадете чувство за собственост в служителите
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В съвременната корпоративна среда, където времето прекарано в една компания се съкращава драстично, е много важно служителите да притежават чувство за собственост. Това кара служителите да чувстват привързаност към това, което правят.

 
 
Оставете служителите да правят грешки
 
Позволявайте на своите служители да грешат. Това е много важна част от изграждането на чувството на принадлежност сред служителите. Служителтие трябва да се учат от своите грешки.
 
Позволявайте им да казват мнението си
 
Служителите трябва да се чувстват като част от една голяма общност, и да искат да допринесат с идеи и решения на проблемите. Има много големи фирми, които използват именно служителите си в намирането на решения на сериозни проблеми.
 
Изяснете посоката и целта на фирмата
 
Покажете на служителите си "голямата картина" на организацията. Споделяйте с тях както добрите новини, така и лошите. Създайте прозрачност в компанията като обясните какво целите, какво се опитвате да постигнете.
 
Покажете им ползите освен пари

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук


 
Служителите трябва да разберат за дългосрочните ползи, а не само да работят за пари. Показвайте им, че работата е полза за развитие и обучение, позволявайте им да участват с действия, мисли и проекти. 
 
Уважавайте ги
 
Нищо не развива отношенията в една фирма по-добре от това да се показва уважение и да бъдат третирани добре. 

Tags: човешки ресурсиуправление на човешки ресурсу

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...

3 причини отделът по човешки ресурси да е критично важен за успеха на компанията Ви

от Biznesidei.bg
22 Ноември 2016
Много фирми неглижират важността на отдела по човешките ресурси. В началните...

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.