Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да направите оперативките по-приятни

от
11404 0 12 Ноември. 2013
Човешки ресурси

Как да направите оперативките по-приятни
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колко пъти сте били на оперативки или работни срещи, като предварително сте знаели колко скучни ще бъдат? Неефективността им може да бъде подобрена, като промените първите 5 и последните 5 минути. Идеята е да откриете оперативката по силен начин и да я завършите също така. С това ще по-стигнете по-добро общуване със служителтие си и по-голяма ангажираност от тяхна страна.

Предлагаме Ви следните няколко съвета, които да Ви помогнат:

1. Дайте пример от самото начало. Ако искате енергия и ентусиазъм от самото начало, трябва Вие да сте енерични и ентусиазирани от самото начало. Пък и служителите Ви инстинскивно ще последват Вашия ентусизъм. Естествено, трябва да се концентрирате върху идеята да бъдете положителни, без да бъдете странни, неуважителни или некоректни. Останете фокусирани в основната идея на срещата.

2. Установете контакт с всеки от служителите си. Някои управители започват срещите с изчитане на някакви справки или списъци със задачи. При което всички просто слушат и мълчат, при което не можете да установите нито реакции, нито участие, нито ангажианост. Приторитетът Ви е да изградите комуникация и колаборация, които ще доведат до синергия. Не е нужно да започвате оперативките с четене на документи или дълъг монолог. По-добре е да получите повече идеи и предложения.

3. Напомнете на всички мисията на фирмата. Не се концентрирайте само върху малките ежедневни ейности. Покажете на всеки, че заедно работите за постигането  на общата цел и мисията на фирмата. Обяснете как всяко малко нещо, което се прави, се отразява на голямата визия за развивието на компанията.

4. Предоставете план за действие. Преди всеки да се разотиде по задачи, уверете се че служителите Ви са наясно какви стъпки трябва да предприемат. Помолете всеки да опише с какво ще се заеме за постигането на целта, за да се изясни отговорността, така всеки ще е наясно какво ще се прави и кой ще го прави и няма да има дезинформация.

5. Признавайте успеха. Признаването на постиженията е много важно за изграждане на култура на позитивност. Мислим си, че след дадено постижение ще има празненство, но това рядко се случва. След като нещо се свърши, идва друго да го замести. Но награждаването за добрите резултати трябва да е част от културата на фирмата, както и важна част от всяка оперативка и работна среща, защото има много важна роля в мотивирането на служителите.

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук



6. Приключете, както сте започнали. Планирайте какво ще кажете в края на срещата. То трявба да бъде сходно с нещата, които сте казали в началото й. Вгледайте се във визията и мисията си отново.

Tags: бизнесчовешки ресурсиоперативкиработни срещи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Най-важното качество на добрите бизнес лидери

от Biznesidei.bg
11 Октомври 2019
Когато става дума за лидерство, може би си мислите, че лидер е ръководителят,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.