Ненавижданите неща на работното място
5522
0
08 Октомври. 2013
Човешки ресурси
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Голяма част от деня ни минава в работното място. По-голяма част от времето прекарваме с колегите си, отколкото със семейството или приятелите. Независимо от това, че не можем да изберем колегите ни се налага да работим заедно с тях. За да се спазва някакъв ред на работното място ни се налага също и да спазваме и неприятни правила на работа.
Примери за такива правила са: оперативки, групови задачи, обедни почивки, почивки за кафе, писане на дневни отчети, обяснения, искане на отпуск, извънредна работа и много други. Тук възникват проблеми поради различния характер на служителите, неосъществяването на повишенията, отношения с подчинени и ръководители и други.
Заради тези причини се налага въвеждането на различни видове правила. И тези правила по принцип не се приемат много добре от служителите. какви са най-неприятни неща на работното място?
- според проучвания най-ненавжиданото нещо на работното място е клюкаренето. Хората, които обичат да клюкарят не се харесват на никое работно място.
- хора които говорят ненужни неща са също ненавиждани на работното място.
- Хора, които говорят с висок тон по телефона също са неприятни на работното място.
- Хора, които закъсняват на оперативките.
- Хора с недостатъчна компютърна грамотност. Тези хора предизвикват неприятно усещане сред колегите зарадии бавната си работа, затова че развалят компютрите, не знаят как да ползват климатици и т.н.
- Хигиетна и ред са следващата важна част от работното място. Ненавиждани са хора, които не спазват хигиена на работното място и винаги оставят бюрото си разхвърлено.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 тайни на успешните бизнес лидери
от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа
от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари