Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от
4789 0 30 Август. 2016
Директен маркетинг

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е съдържанието. Този ангажиращ начин да споделите информация за бизнеса си става все по-разпространен с разширяването на възможностите за популяризиране. Въпреки че всичко започна с блоговете, понастоящем компаниите подготвят съдържание в различни интерактивни видове - като например влогове и подкастовете.

Ако сте решили да започнете работа по популяризиране на бизнеса си чрез съдържание, имайте предвид тези няколко важни момента, които ще Ви съдействат да ангажирате по-добре аудиторията си:
 
1. Изгответе стратегия.
 
Всяка сграда има нужда от основа. Същото се отнася до съдържанието Ви. Решавайки да създадете блог, трябва да подготвите стратегия за постигането на целите, с които го създавате. Какво ще съдържа блогът Ви, в какви теми ще е организирано, кои от тях са най-популярни, как ще подходите към оптимизирането за търсачки и пр. и пр. По същия начин трябва да постъпвате, когато изготвяте и друг тип съдържание, независимо дали става дума за доклади, инфографики, подкастове, видеа и т.н.
 
2. Наберете достоверност.
 
Необходимо е да стратегията за съдържанието Ви да легне на стабилна база. Защото трябва да знаете не просто какво ще публикувате, но и как да го оформите така, че то да изпълни стратегията Ви.
 
Налице са различни начини, с чиято помощ ще се установите като достоверен източник. Спечелването на внимание от страна на пресата, интервюирането на влиятелни личности в конкретната сфера, публикуването на връзки към Вашето съдържание в популярни сайтове и блогове са само част от ефективните начини да демонстрирате, че информацията, която разпространявате е качествена.
 

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Послужете си със социалните мрежи.
 
Социалните мрежи са един от най-добрите начини за споделяне на съдържание. Те са създадени именно с цел ангажиране на аудиторията, което Вие не трябва да пренебрегвате. Не публикувайте по задължение! Не забравяйте и че социалните мрежи също се нуждаят от стратегия, с чиято помощ да се възползвате от пълния им потенциал. Подходете с внимание към потребителите и публикувайте само това, което ще им бъде полезно и ще им вдъхне позитивизъм.


Въпреки че съдържанието като маркетингов инструмент не дава директни и незабавни резултати и приходи, то е задължително в днешния свят на онлайн маркетинг. С разработването на собствени блог, влог, подкаст и т.н., ще си осигурите дългосрочно развитие и още по-важно - доверието на клиентите. А нима дългосрочният, а не краткосрочният, успех е това, към което се стремите?!
 
източник: entrepreneur.com

Tags: съдържаниеонлайн маркетингмаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.