Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл

от
4472 0 15 Октомври. 2019
Директен маркетинг

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имайл маректингът е особено полезен сега, когато общо взето всеки има достъп до Интернет от всяка точка.

Той е директен и има свойството да пести разходи.
 
За да е ефективен обаче се налага да изпраща такова съобщение на потребителите, което да ги стимулира да направят покупка, ако не веднага, то поне в кратки срокове. Затова е много важно да е внимателно подготвен.
 
Преди да го пратите на клиентите си обаче, проверете следните 3 неща:
 
1. Как ще изглежда съобщението при получателите и работят ли всички линкове.
 
Ако имейлът Ви изглежда зле, никой няма да се зачете в него. Ако линковете за поръчки не работят, никой няма да поръча. За да си осигурите и читатели, и потребители, трябва да изпипате външния вид и да се уверите, че страниците за поръчка работят отлично. Че зареждат бързо и са лесни за използване - също.
 
2. Прегледайте листата от имейли, на които ще пращате съобщението си, както и резултатите от предходните кампании. 
 
Няма смисъл да хвърляте усилия на вятъра. Пращайте съобщения на хора, които искат да ги получават и се интересуват от тях. За всички останали имейлите Ви ще са спам и ако после искате да им продадете нещо, те няма да го купят, защото ще Ви асоциират с този спам. 

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


 
Що се отнася до проверката на предходните резултати, тя ще Ви покаже дали сте на прав път с настоящото си съобщение. Ако в предходен случай такъв тип реклама е дал високи резултати, шансовете да го направи и сега са добри. Обратното - дала ли е ниски, редактирайте съобщението.
 
3. Проверете внимателно рекламния текст.
 
Никой няма да Ви приеме сериозно, ако имате правописни, печатни, граматически грешки в рекламния си текст. Няма значение, че всички ги допускаме. Свикнете да следите за тях и да ги изчиствате. В противен случай получателите на имейла Ви ще останат с впечатление, че Ви липсва професионализъм. А кой би купил от Вас в подобен случай?
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: имейл маркетингрекламен текстдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете

от Biznesidei.bg
17 Декември 2021
Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.