3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл
4534
0
15 Октомври. 2019
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Имайл маректингът е особено полезен сега, когато общо взето всеки има достъп до Интернет от всяка точка.
Той е директен и има свойството да пести разходи.
За да е ефективен обаче се налага да изпраща такова съобщение на потребителите, което да ги стимулира да направят покупка, ако не веднага, то поне в кратки срокове. Затова е много важно да е внимателно подготвен.
Преди да го пратите на клиентите си обаче, проверете следните 3 неща:
1. Как ще изглежда съобщението при получателите и работят ли всички линкове.
Ако имейлът Ви изглежда зле, никой няма да се зачете в него. Ако линковете за поръчки не работят, никой няма да поръча. За да си осигурите и читатели, и потребители, трябва да изпипате външния вид и да се уверите, че страниците за поръчка работят отлично. Че зареждат бързо и са лесни за използване - също.
2. Прегледайте листата от имейли, на които ще пращате съобщението си, както и резултатите от предходните кампании.
Няма смисъл да хвърляте усилия на вятъра. Пращайте съобщения на хора, които искат да ги получават и се интересуват от тях. За всички останали имейлите Ви ще са спам и ако после искате да им продадете нещо, те няма да го купят, защото ще Ви асоциират с този спам.
Що се отнася до проверката на предходните резултати, тя ще Ви покаже дали сте на прав път с настоящото си съобщение. Ако в предходен случай такъв тип реклама е дал високи резултати, шансовете да го направи и сега са добри. Обратното - дала ли е ниски, редактирайте съобщението.
3. Проверете внимателно рекламния текст.
Никой няма да Ви приеме сериозно, ако имате правописни, печатни, граматически грешки в рекламния си текст. Няма значение, че всички ги допускаме. Свикнете да следите за тях и да ги изчиствате. В противен случай получателите на имейла Ви ще останат с впечатление, че Ви липсва професионализъм. А кой би купил от Вас в подобен случай?
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете
от Biznesidei.bg
17 Декември 2021
Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари