3 особено вредни грешки, които повечето продавачи допускат
4646
0
01 Ноември. 2016
Директен маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ако допуснете грешка, която Ви коства продажба, какво ще направите? Ще поправите процеса, за да не допускате грешката отново, нали?
Продавачите не искат да повтарят грешките си, но не са застраховани срещу това. И често, допускайки тези грешки отново и отново, не осъзнават, че въобще ги допускат.
С оглед да се избавите от негативните им последици, проверете дали не повтаряте следните няколко неправилни стъпки и в своята работа:
1. Продавате като всички други.
Най-вероятно някой Ви е научил как се продава. После сте продължили да се учите от опита на другите играчи на пазара. Проблемът е, че това съвсем не представлява доказан работещ метод. Вашите клиенти не са клиентите на всички останали продавачи. Продуктът Ви не е същият. Затова и стратегиите и похватите, които използвате, трябва да са адаптирани към конкретната Ви ситуация и да работят доказано. Под доказано разбирайте доказано с числа, означаващи парични приходи. Ето защо трябва да тествате различни методи и да влагате най-големи усилия в тези, които дават най-високи резултати.
2. Измисляте въпросите на "прима виста".
Важността на въпросите в продажбите е безспорна. Позволяват Ви да опознаете клиентите и да откриете по какъв начин да подходите с всеки от тях. Но да задавате каквито въпроси Ви хрумне, е сигурен начин да пропуснете да разберете най-важното за потребителите си. Ако не обмислите какво най-много Ви интересува, как ще го научите? Планирането в продажбите е особено важно. Да го пропуснете, когато събирате ценна информация за пазара, ще Ви коства много повече от конкретната продажба или конкретния клиент.
Още по темата: 5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате
3. Свързвате се с потенциални клиенти на случаен принцип.
Добрите продавачи имат яснота какво трябва да правят ежедневно, ежеседмично, ежемесечно и на годишна база, за да постигат продажбените си цели. Обаждане тук, имейл там, няколко реклами във Facebook, случайни срещи... Това не е начин да продавате. Нито е начин да оставите трайно впечатление у потребителите.
Ето защо е важно да сте наясно:
❖ Колко обаждания трябва да правите дневно?
❖ Колко срещи трябва да насрочите седмично?
❖ С колко клиенти трябва редовно да разговаряте?
❖ Кога и какви кампании трябва да подготвяте?
❖ Колко често трябва да правите публикации, какви и къде и т.н.
Източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания
от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...
5 грешки, които Ви пречат да продавате
от Biznesidei.bg
13 Март 2020
За да реализирате приходи и печалби, първо трябва да реализирате продажби.
Което...
Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...
7 фатални за бизнеса маркетингови грешки
от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари