Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от
902 0 27 Април. 2021
Директен маркетинг

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес организации.

Ако имате собствен ресторант и търсите нови начини за реклама, тази на съдържание е добра идея.
 
Но защо? Ето 3 причини:
 
1. Не изисква особени капиталовложения.
 
В настоящата ситуация е много трудно да се влагат средства в допълнителни дейности. Маркетингът на съдържание обаче не изисква високи разходи. За сметка на това може да доведе потребителите директно "в кухнята" и да Ви помогне да популяризирате дейността си
 
2. Позволява да се свържете с клиентите по-непосредствено.
 
Маркетингът на съдържание помага да споделите с клиентите си какво как се върши при Вас. Да речем, че имате реномирани доставчици на суровини. Запознайте клиентите с тях. Ако сте направили промени в менюто - това е мястото да ги комуникирате. Можете дори да споделите информация за хората, които работят в кухнята и до които клиентите обикновено нямат достъп. Всичко това ще Ви помогне да скъсите дистанцията.
 

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Съдейства за популяризиране на нови продукти и услуги.
 
Едно е да кажете какво ново сте въвели в ресторанта си, друго е да го покажете в подробности. Гледайте на съдържанието като на възможност да разкажете история - как сте взели решение за нововъведенията, какви трудности сте срещнали при реализирането им, какво сте успели да постигнете. Можете дори да помислите за диверсифициране на дейността си, като започнете да предлагате готварски курсове и стажове, информацията за които да разпространявате във вид на съдържание.
 
В днешните сложни пазарни условия е важно за всеки бизнес да търси нови начини за популяризиране и връзка с клиентите. Ако вече сте изчерпили очевидните маркетингови инструменти, помислете как неочевидните могат да Ви свършат работа.
 
източник: allbusiness.com

_________________________________

изображение от: Sandra Seitamaa on Unsplash
 

Tags: маркетинг и рекламасъдържаниересторанти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Как най-добре да се възползвате от маркетинга на съдържание

от Biznesidei.bg
14 Февруари 2014
в съвременните условия, маркетинга на съдържание придобива голяма важност,...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.