3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите
902
0
27 Април. 2021
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес организации.
Ако имате собствен ресторант и търсите нови начини за реклама, тази на съдържание е добра идея.
Но защо? Ето 3 причини:
1. Не изисква особени капиталовложения.
В настоящата ситуация е много трудно да се влагат средства в допълнителни дейности. Маркетингът на съдържание обаче не изисква високи разходи. За сметка на това може да доведе потребителите директно "в кухнята" и да Ви помогне да популяризирате дейността си
2. Позволява да се свържете с клиентите по-непосредствено.
Маркетингът на съдържание помага да споделите с клиентите си какво как се върши при Вас. Да речем, че имате реномирани доставчици на суровини. Запознайте клиентите с тях. Ако сте направили промени в менюто - това е мястото да ги комуникирате. Можете дори да споделите информация за хората, които работят в кухнята и до които клиентите обикновено нямат достъп. Всичко това ще Ви помогне да скъсите дистанцията.
3. Съдейства за популяризиране на нови продукти и услуги.
Едно е да кажете какво ново сте въвели в ресторанта си, друго е да го покажете в подробности. Гледайте на съдържанието като на възможност да разкажете история - как сте взели решение за нововъведенията, какви трудности сте срещнали при реализирането им, какво сте успели да постигнете. Можете дори да помислите за диверсифициране на дейността си, като започнете да предлагате готварски курсове и стажове, информацията за които да разпространявате във вид на съдържание.
В днешните сложни пазарни условия е важно за всеки бизнес да търси нови начини за популяризиране и връзка с клиентите. Ако вече сте изчерпили очевидните маркетингови инструменти, помислете как неочевидните могат да Ви свършат работа.
източник: allbusiness.com
_________________________________
изображение от: Sandra Seitamaa on Unsplash
_________________________________
изображение от: Sandra Seitamaa on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби
от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...
Как най-добре да се възползвате от маркетинга на съдържание
от Biznesidei.bg
14 Февруари 2014
в съвременните условия, маркетинга на съдържание придобива голяма важност,...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари