Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 продажбени стратегии, които отблъскват клентите

от
6960 0 20 Април. 2017
Директен маркетинг

3 продажбени стратегии, които отблъскват клентите
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В продажбите нещата не опират до продавачите. Фокусът е и трябва да бъде върху клиентите.

Затова не можете да си позволите нито да ползвате стари стратегии, удобни за Вас, но неефективни при клиентите. Трябва да спрете да действате по грешния начин, още повече, ако си мислите, че е правилен.
 
Ето какво да не правите:
 
1. Не насилвайте клиентите да поемат контрол.
 
Вместо да ги питате дали имат нужда от помощ, насочете ги. Попитайте ги какви проблеми имат и потърсете заедно някакво решение. С това ще откриете повече за потребителите и ще можете да персонализирате предложението си, а именно персонализираните предложения дават резултат.
 
2. Не говорете за цени и условия на покупката твърде рано.
 
Това е един от най-сигурните начини да покажете:
а) че ви е грижа само за покупката и парите от нея;
б) че искате да притиснете клиента да купи от Вас непременно.

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


 
Концентрирайте се върху това да разберете какво иска и от какво се нуждае клиентът, едва след като откриете как можете да му помогнете, говорете за цени и условия.
 
3. Не прибързайте със затварянето на сделката.
 
Първо уточнете всички аспекти, едва след това задайте въпрос на клиента дали ще купи. Целете се да получите позитивен отговор, че предложението Ви е точно това, което е необходимо на клиента. Ако действително е така, той ще се възползва от него, дори е възможно да го направи без да се налага да поставяте въпроса ребром.

 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: продажбимаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.