3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете
743
0
17 Декември. 2021
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да ги накарате да Ви се доверят и да поръчат от Вас.
Какво обаче да направите, за да постигнете тези 3 цели?
Ето какво:
1. Грабване на вниманието.
За да го прочете клиентът, Вашият рекламен текст следва да бъде:
- кратък и ясен, за да не хаби време и да не кара клиентите да се чудят какво точно им казвате;
- оригинален - клиентите четат реклами ежедневно; за да обърнат внимание на Вашата, тя трябва да е различна;
- естетически издържана - ако текстът Ви е оформен неприятно или хаотично, клиентите няма да си губят времето с него.
В някои случаи е подходящо да подготвите текста по забавeн или хумористичен начин, защото ако клиентите се забавляват с него, ще са по-склонни да го прочетат.
2. Печелене на доверие.
Ако клиентите не Ви вярват, няма да поръчат от Вас. Рекламният Ви текст може да ги убеди, като им покаже:
- автентичността Ви - т.е. не хвалите прекалено много стоките си, а споделяте точно какви са ползите им. Тук е добра идея да включите всякакви материали, които да покажат в действие стоките Ви - снимки и видеа, например.
- авторитета и познанията Ви в сферата Ви на работа - защото ако сте експерт, клиентите ще имат причина да Ви се доверят. Можете да демонстрирате знанията си, като споделите важна информация или като направите демонстрация.
- индиректни препоръки - ако имате партньори, които се ползват с добро реноме сред клиентите, да споделите, че работите заедно, ще е във Ваша полза.
3. Убеждаване на клиентите да поръчат.
За да ги стимулирате за поръчка (или друго действие - абониране за бюлетин, например), разчитайте на:
- ясно посочване какво искате да направят клиентите - кажете им го директно, за да няма съмнения;
- повтaряне още веднъж на предимствата на продуктите - колкото по-дълъг е рекламният текст, толкова по-лесно е за клиентите да забравят ползите, които ги очакват, ако си вземат стоките Ви;
- създаване на усещане за спешност с помощта на ограничени във времето оферти или ограничени количества.
източник: entrepreneur.com
____________________________________________
изображение от LinkedIn Sales Navigator from Pexels
____________________________________________
изображение от LinkedIn Sales Navigator from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви
от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари