3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
4391
0
08 Юни. 2016
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да ползва услугите на експерти в една или друга област. А с непрекъснатото развитие на дигиталните технологии, онлайн маркетингът става взе по-важна част от рекламните усилия на компаниите, поради което те се нуждаят от експертна помощ.
В отделни случаи можете да си позволите да се заемете с тази задача самостоятелно и да изчетете всички практически съвети, до които можете да достигнете. Но с течение на времето нуждата да се доверите на някой с експертни познания, ще се увеличава.
Ето как да разпознаете момента, в който е време да потърсите помощ за дигиталните си реклами:
1. Не разполагате с достатъчно време.
Независимо колко технологии се създават, за да Ви спестят време, денят се изнизва, а задачите не свършват. Когато имате малък бизнес, винаги има още нещо, което се налага да свършите, a поради това трябва внимателно да избирате задачите, които да оставите за себе си, и тези, които да делегирате. И тъй като дигиталният маркетинг е важен за успеха на фирмата Ви, възлагайки го на някой, който знае как да се възползва от полезното му въздействие, е изключително важно. Така ще си спестите необходимото време, което да отделите на управленските, а не с оперативните задачи.
2. Не сте сигурни как да получите оптимална възвращаемост за инвестицията си.
Харченето на финанси в малкия бизнес винаги трябва да става внимателно - просто защото те не са никак много, а са толкова важни. В подобен случай всяко вложение трябва да бъде внимателно обмислено и да носи най-добрата възвращаемост. Ако не сте наясно как да я реализирате с онлайн рекламите си, се нуждаете от някой, който знае. В противен случай ще хвърляте парите си на вятъра.
3. Онлайн маркетингът не е област, в която имате достатъчно познания.
Колкото и да се гордеете с това, че управлявате собствена фирма, Вие няма как да сте експерт във всяка една сфера на бизнеса. Прекрасно е да имате познания в маркетинга, но ако дигиталният такъв не е силната Ви страна, по-добре потърсете външна помощ. Това ще Ви спести от една страна времето, което бихте изразходвали, за да увеличите квалификацията си, от друга страна парите, които ще похарчите от нея, и от трета страна загубите, които ще претърпите от неподходящо използваните маркетингови техники. Така че помощта, която ще потърсите, дори и да Ви коства финансови средства, ще излезе по-целесъобразна, отколкото Вашето собствено лутане сред различните подходи.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...
Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики
от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари