Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес

от
6784 0 07 Септември. 2016
Директен маркетинг

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейл маркетнингът Ви позволява да достигнете до силно таргетирана аудитория при минимални разходи. Това го прави особено подходящ за малкия бизнес и най-вече, ако неговите продукти се предлагат онлайн.

Ето няколко съвета, от които да се възползвате, ако имате желание да прибегнете до тази рекламна възможност:
 
1. Именувайте изображенията си по подходящ начин.
 
Голяма част от електронните пощи са настроени така, че показват изображенията само ако потребителят, който чете съобщението, даде изричното си съгласие. Поради това е важно от една страна имейлите Ви да са изготвени така, че да имат смисъл и без изображенията да са видими. От друга страна самите изображения трябва да имат подходящи наименования - описващи какво се вижда на тях. Причината е, че в зависимост от конкретната поща, можете да видите името на изображението при поставяне на курсора върху него или изписано на мястото на самото изображение. Ако името е случайно, потребителите най-вероятно ще счетат, че им пращате спам.
 
2. Не изпращайте съобщения, които не са таргетирани. 
 
Следете внимателно реакциите на потребителите от имейлинг листата си. Така ще откриете за какви заглавия и съобщения получавате най-добри резултати. Имайки подобни данни, ще можете да изготвите максимално персонализирани кампании с по-добро таргетиране. Колкото по-персонализирани и по-добре таргетирани са съобщенията Ви, толкова по-добър резултат ще имат те.

 

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


3. Не искайте твърде много.
 
Всяко едно съобщение трябва да цели потребителите да предприемат едно действие. Независимо дали искате да се абонират за бюлетин, да се запишат за събитие или да направят поръчка - само едно действие. Независимо какво е то, улеснете го максимално: колкото по-малко стъпки, толкова по-добре. Изпращайте съобщенията само на онези потребители, за които тези съобщения ще бъдат значими. Ако предлагате продукти, вързани с маркетинг, не бива да ги пращате на хора, които се занимават с медицина.
 
4. Използвайте имейлите за изграждане на трайни взаимоотношения с клиентите.
 
Кампаниите Ви трябва да помагат да събирате и актуализирате информацията, която имате за потребителите, базирайки се на тяхната активност във времето. Ако не успявате да накарате клиентите да разгледат съобщението Ви и да кликнат на някой от линковете, няма как да ги накарате да потребяват продуктите и услугите Ви, независимо от качеството им. Ако обаче превърнете един получател на имейл във Ваш клиент, можете да използвате имейлите и за поддържане на отношенията си, като навременно информирате редовните си клиенти за важни нови попълнения в номенклатурата Ви. Добра идея е да предложите на хората, които вече са купували от Вас, нещо преференциално.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингрекламни кампаниималък бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.