Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от
4388 0 15 Март. 2017
Директен маркетинг

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри продажби.

Причината е проста: докато пазарът се променя, Вие не можете да оставате на едно място и да очаквате добри резултати. Или се адаптирате към промените, или потъвате.
 
Така че най-добре се откажете от следните тактики, за да не навредите сериозно на маркетинга си:
 
1. Опитите да убедите потенциалните клиенти.
 
В продажбите убеждението се е превърнало в навик. Нищо не кара потенциалните клиенти толкова силно да изстинат към продажбеното предложение, колкото активното убеждаване, че трябва да си купят представяния продукт.
 
Гоемият проблем? Не всички потенциални клиенти са подходящи да бъдат Ваши потребители. Влагането на усилия да убедите всеки един потенциален клиент, когото срещнете, е нецелесъобразно, защото хаби време и ресурси.
 
Вместо това избирайте само подходящите потенциални клиенти. Задавайте въпроси за бюджетите им, процесът, през който минават, за да вземат решение за покупка, както и най-големите предизвикателства, които срещат. В резултат ще получите информация за тях, която ще Ви покаже как да им предложите продуктите си, за да ги купят.
 
2. Представяне на подрукта в подробности.

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
В днешно време всеки потребител може да направи много добро проучване за продуктите Ви в Интернет. Да му гi представяте с най-малките подробности е излишно и само губи време. Ако започнете разговора така, ставате предвидими и няма да хванете вниманието на потребителите.
 
Най-добрите продавачи споделят ключови фунции на продуктите в самия край на продажбения разговор. Много по-важно е да разберете какви са нуждите и желанията на потребителя.
 
3. Говорене вместо слушане.
 
Как ще научите каквото и да било за потенциалния си клиент, ако водите монолог? Важно за продажбите е да проведете добър разговор, да изслушате, да демонстрирате интерес и да покажете на потребителя, че той е важен за Вас. Така ще успеете да изградите добри отношения с потенциалния клиент, с което ще го стимулирате не само да купи от Вас, но и да се върне за още.
 
4. Изкуствен ентусиазъм.
 
Не мислете, че клиентите няма да усетят изкуственото Ви поведение. По-добре се постарайте да се държите максимално естествено. Всичко останало ще накара потенциалния клиент да се съмнява в надеждността Ви. Така ще подкопаете каквото и да е доверие, което вече сте изградили у него и към себе си, и към продукта си. По-добре се дръжте с клиента така, както бихте се отнасяли с близък приятел.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламапотенциални клиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

3-те най-важни неща, които екипът по продажбите трябва да направи, за да продава повече

от Biznesidei.bg
08 Август 2016
Продажбите са се променили много благодарение на новите технологии. С...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.