4 работещи трика в e-mail маркетинга
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Кампаниите по електронна поща продължават да стават все по-популярен маркетингов инструмент за фирми с различен мащаб, което е съвсем естествено. С едно натискане на бутона на мишката изпратеното съобщение може да генерира ценна инфромация за фирмата, да предложи продуктите или услугите, да генерира поръчки, да покаже колко хора отварят конкретния имейл и пр. и пр.
Широката употреба на този тип маркетинг по принцип дава възможност на фирмите да снижат маркетинговите си разходи за генериране на поръчки, а и да изпратят съобщението си на широк кръг от заинтересовани получатели едновременно.
За да имате по-добри резултати при своите кампании по електронна поща, чрез които и да намалите разходите си за маркетинг и реклама, използвайте следните няколко трика:
1. Заглавието на съобщението трябва да е кратко. Все повече от потребителите получават имейлите си на своите телефони. Мобилните устройства не позволяват да се четат дълги заглавия, а само първите няколко думи от тях. Затова трябва да заложите на краткостта и да поставите най-важните ключови думи от заглавието в началото му.
2. Включете името на получателя. Това прави съобщението много по-лично и дава по-голямо основание на конкретния потребител да го прочете. Използвайте платформата, от която пращате съобщенията си, за да генерирате персонализирани заглавия, които да привлекат вниманието на клиентите и да ги накарат да отворят съобщението Ви.
3. Използвайте популярната култура. Естествено, много внимателно. Използвайте различни думи и асоцииации от популярната култура в заглавията на имелите си, за да увеличите нивото на отварянето им. Хортата отварят писма, чиито заглавия съдържат препратки към филми и текствое на песни по-често, отколкото писмата с традиционни заглавия.
4. Избягвайте да препълвате папката с популчени съобщения на клиентите си. Ако изпращате прекалено много съобщения, няма да получите по-добри резултати, напротив. Нормалното количество съобщения на седмца е между 2 и 4. Всичко над тези стойности ще има негативен ефект.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bgТехнологиите променят маркетинга завинаги
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари