4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
4144
0
24 Ноември. 2017
Директен маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни средства, а предлага директен контакт до клиентите, а така и възможност за добри резултати.
Освен това в дигиталната ера този тип рекламиране е особено актуален.
В тази връзка, за да подобрите ефективността на маркетинга си по електронната поща, използвайте тези няколко стратегии:
1. Започнете да рекламирате по имейла въобще.
Ако предлагате продуктите си онлайн, със сигурност събирате определена информация за клиентите, включително имейл. Започнете да го използвате. Съберете имейлите и направете кампания. Не е необходимо да предлагате отстъпки или специални оферти. В последствие, когато събирате нови имейли, можете да предложите като компенсация нещо безплатно: електронна книга, ваучер за отстъпка, бюлетин и т.н.
2. Направете съобщенията си четивни на мобилни устройства.
Много хора отварят имейла си през телефона. За да бъде рекламата Ви електронната поща ефективна, тя трябва да изглежда приятно и да е лесно четивна и на смартфони и таблети. Винаги проверявайте дали всичко изглежда добре през тези устройства. Ако кампанията Ви препраща към някаква Интернет страница, уверете се, че и тя изглежда добре през смарт устройствата.
3. Подгответе кампании за отделните сегменти от клиенти.
Не всеки Ваш клиент купува всичко, което предлагате. Проследете кой какво купува и подгответе специални кампании съобразно клиентските предпочитания. Когато насочите рекламата си към хора, които действително се интересуват от предлагания продукт, шансовете Ви те да купят стават по-големи. Освен това не рискувате да подразните клиентите си, като им пращате неща, от които не се интересуват.
4. Заиграйте се със заглавията.
Те са онова, което ще накара клиентите да отворят електронното Ви писмо. Затова не можете да разчитате непрекъснато на един и същ тип заглавия. Променяйте ги, тествайте ги и следете резултатите. Поразровете се в Интернет и прочетете съветите. Така ще можете да развиете уменията си и да си гарантирате повече отваряния. А повечето отваряния ще Ви донесат повече прочити и повече поръчки.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари