5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания
1047
0
04 Март. 2022
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно нискоразходни методи да предлагате продуктите си.
От една страна Ви дава директна връзка с потребителите, от друга Ви позволява да следите резултатите от усилията си, за да ги адаптирате по-добре.
С оглед рекламните Ви имейли да реализират високи резултати, освен да се съобразявате с данните от предходните кампании, избягвайте следните няколко грешки:
1. Заблуждаващи заглавия.
Не подкопавайте репутацията си по този начин. Отделете достатъчно време на избора на заглавие, за да бъде то интересно, без да звучи скандално и да не обещава невъзможни неща. В противен случай следващите Ви имейли просто ще бъдат игнорирани.
2. Липса на персонализация.
За да Ви се доверят клиентите, трябва да "говорите на техния език". Иначе казано, да съборазите съобщението си с целевия си потребител, с неговите проблеми, нужди и желания, да ползвате приложимите термини. Всичко това ще помогне на четящия да се "припознае" в имейла Ви, а така и да се зачете в съобщението Ви и да поръча.
3. Нищо друго освен стремеж към реализиране на сделката.
Целта на директната комуникация е не просто клиентът да купи сега. Целта е да го убедите в качествата на стоките си, с оглед клиентът да купува не инцидентно, а редовно. За тази цел трябва да изградите отношения, в които е ясно, че разбирате трудностите пред потребителите и им предлагате средство да решат проблемите си. В крайна сметка продажбите не са еднопосочни, а следва да носят полза и на продаващия, и на купуващия.
4. Твърде чести отстъпки.
Ако не предлагате стоките си на обичайната им цена, а непрекъснато правите отстъпки, това комуникира пред клиента, че стоките Ви просто не си струват тази обичайна цена. Не е добра идея да подкопавате доверието в качеството на продуктите си.
5. Липса на яснота какво очаквате от клиентите.
Представете си, че получите имейл, който Ви представя даден продукт и Ви показва защо той е чудесен, ще разреши проблемите Ви, ще направи живота Ви по-лесен. И толкова. Какво ще правите с този имейл? Не пращайте такива съобщения. Представете продукта си, дайте доказателства за качествата му, за да уверите клиентите, че е чудесен. Но не забравяйте да напишете ясно, че призовавате потребителите си да го поръчат. Ако има определени стъпки, които трябва да се предприемат, за да се направи заявка, опишете ги ясно и точно. Колкото по-лесно е за получателите на имейла е да се ориентират какво искате от тях, толкова по-голям е шансът да го направят.
източник: allbusiness.com
_________________________________________________
изображение от: Torsten Dettlaff from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си
от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари