5 грешки, които Ви пречат да продавате
2890
0
13 Март. 2020
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да реализирате приходи и печалби, първо трябва да реализирате продажби.
Което означава да действате така, че да предразположите клиентите да купят от Вас. А това изисква и да не допускате редица грешки, с които пък ще постигнете обратното - да отблъснете потребителите.
Ето за какви грешки става въпрос:
1. Подход, изцяло отдаден на продаването.
Да, разбира се, целта Ви е да стимулирате купуването. Но подхождате ли само с идея и цел да го реализирате, клиентите ще се отдръпнат. Вашата задача е да решите определен проблем посредством продукта си, не просто да го "пробутате" на някого. Това е и отношението, което трябва да имате. Бизнесът Ви трябва да помага на потребителите да се справят със свои трудности и да улеснят живота си. Ваша е задачата да им демонстрирате точно как ще стане това.
2. Активно притискане.
Клиентите трябва да усещат, че решението за покупката си остава в техните ръце. В противен случай ще влязат в отбранителна позиция и ще отблъснат всичките Ви усилия да ги спечелите на своя страна. Не ги притискайте. По-добре е да Ви откажат днес, но да купят утре, отколкото да Ви откажат днес и никога повече да не поискат и да чуят за Вас.
3. Съгласие с всякакви клиентски условия.
Ако позволявате на клиентите да променят офертите Ви по свое усмотрение, само и само да реализирате продажба, не очаквайте печалби. Ако не цените продуктите си, и потребителите няма да ги ценят. В крайна сметка само продавачи, които продават некачествени стоки, се стремят просто да ги "изтикат" от номенклатурата си, без значение на каква цена и при какви продажбени условия. Ако предлагате стоки и услуги, които си струват, не трябва да позволявате на клиентите да диктуват свободно условията на покупка.
4. Твърде ранно дискутиране на цената.
Убедите ли клиента, че продуктът Ви си струва, цената не е от такова значение. Но ако преварите и говорите за нея преди да сте посочили полезността на стоките си, е много вероятно да изгубите клиента. Да, има потребители, които са особено загрижени какво ще платят. Ако Ви питат - отговорете. Но иначе не бързайте да изтъквате ниската цена като предимство - тя обикновено е индикация за ниско качество. Въпросът е да уверите потребителя, че си струва да плати за това, което му предлагате. Тогава ще можете с увереност да твърдите, че цената му е изгодна.
5. Забавяне на решението за покупка.
Освен ако не продавате много скъпи стоки, забавянето на решението за покупка не е във Ваша полза. То дава възможност на потребителите да намерят причини да размислят. Или пък да загубят ентусиазъм към покупката. Старайте се да затваряте сделките максимално бързо. А разрешите ли забавяне, поддържайте контакт с клиента и му напомняйте колко полезен и качествен продукт му предлагате.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви
от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари