Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина за изграждане на лист с клиентски имейли

от
5947 0 03 Януари. 2017
Директен маркетинг

5 начина за изграждане на лист с клиентски имейли
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Нищо не е толкова полезно на бизнеса, колкото листата с имейли на потребяващи и потенциални клиенти. Все пак имейл маркетингът си остава един от най-ефективните методи за предлагане на продукти, продавани онлайн.

Как обаче да изградите своята имейл листа? Ето няколко метода:
 
1. Поставете форма за записвания на сайта си.
 
Идеята е потребителите да се запишат за безплатния Ви бюлетин без да се налага да правят покупка. По този начин ще можете да им изпращате своите информационно и рекламно съдържание. Уверете се, че формата е видима и ясно посочва на потребителя какво искате от него да направи. Можете също да добавите към подписите под имейлите, които разпращате на контактите си, линк към същата тази форма за записване.
 
2. Помолете клиентите да се абонират за бюлетина Ви, когато правят поръчка.
 
Когато клиентите правят поръчка, те вече имат позитивна настройка към конкретните продукти и услуги. Затова е добра идея при затварянето на поръчката да поставите бутон, който иска разрешение от потребителите да им изпращате допълнителна информация за следващите си продукти и услуги. 
 
3. Предложете нещо безплатно.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


Защото нищо не привлича вниманието както безплатните неща. Окуражавайте клиентите да се абонират за различно интересно съдържание: безплатни съвети, наръчници, ръководства и т.н. и т.н. Разбира се, уверете се, че им предлагате ценна и важна информация, за да направите и добро първо впечатление.
 
4. Предложете им ексклузивна сделка.
 
Подгответе оферта само за абонираните за Вашите бюлетини и съобщения. Може да е отстъпка, демоверсия на най-новия Ви продукт, дори възможност да поръчат нов продукт преди всички останали клиенти. Запомнете - има 2 неща, които клиентите обожават - да спечелят страхотна сделка и да станат част от ексклузивна група. 
 
5. Позволете споделяне на съобщенията.
 
Дайте възможност на хората, които вече получават съобщенията и бюлетините Ви, да ги споделят с приятелите си. Посочете тази възможност ясно и с големи букви в началото на самото съобщение, за да окуражите споделянето му. 

 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.