5 начина за изграждане на лист с клиентски имейли
5947
0
03 Януари. 2017
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Нищо не е толкова полезно на бизнеса, колкото листата с имейли на потребяващи и потенциални клиенти. Все пак имейл маркетингът си остава един от най-ефективните методи за предлагане на продукти, продавани онлайн.
Как обаче да изградите своята имейл листа? Ето няколко метода:
1. Поставете форма за записвания на сайта си.
Идеята е потребителите да се запишат за безплатния Ви бюлетин без да се налага да правят покупка. По този начин ще можете да им изпращате своите информационно и рекламно съдържание. Уверете се, че формата е видима и ясно посочва на потребителя какво искате от него да направи. Можете също да добавите към подписите под имейлите, които разпращате на контактите си, линк към същата тази форма за записване.
2. Помолете клиентите да се абонират за бюлетина Ви, когато правят поръчка.
Когато клиентите правят поръчка, те вече имат позитивна настройка към конкретните продукти и услуги. Затова е добра идея при затварянето на поръчката да поставите бутон, който иска разрешение от потребителите да им изпращате допълнителна информация за следващите си продукти и услуги.
3. Предложете нещо безплатно.
Защото нищо не привлича вниманието както безплатните неща. Окуражавайте клиентите да се абонират за различно интересно съдържание: безплатни съвети, наръчници, ръководства и т.н. и т.н. Разбира се, уверете се, че им предлагате ценна и важна информация, за да направите и добро първо впечатление.
4. Предложете им ексклузивна сделка.
Подгответе оферта само за абонираните за Вашите бюлетини и съобщения. Може да е отстъпка, демоверсия на най-новия Ви продукт, дори възможност да поръчат нов продукт преди всички останали клиенти. Запомнете - има 2 неща, които клиентите обожават - да спечелят страхотна сделка и да станат част от ексклузивна група.
5. Позволете споделяне на съобщенията.
Дайте възможност на хората, които вече получават съобщенията и бюлетините Ви, да ги споделят с приятелите си. Посочете тази възможност ясно и с големи букви в началото на самото съобщение, за да окуражите споделянето му.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари