5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
30050
0
14 Май. 2019
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате аудиторията си.
Важното в случая е да изпратите такива електронни писма, които имат значителен шанс да се превърнат в поръчки. Ако вече сте ангажирани в сферата на имейл маркетинга, но искате да подобрите резултатите си, ето какво можете да направите:
1. Персонализиране на съобщението.
Когато имате списък от имейли на свои клиенти, можете да го сегментирате. Идеята тук е да изпращате такива съобщения, които ще заинтересуват конкретната аудитория. Няма как да заинтересовате абсолютно всички само с 1 съобщение. Но можете да разделите аудиторията си на групи по интереси и да персонализирате имейлите си спрямо интересите на всяка отделна група.
2. Проучете думите, които маркират съобщенията Ви като спам, и ги избягвайте.
Не е достатъчно да изпратите имейла, важно е той да влезе в подходящата папка, за да бъде видян. Ако съобщението Ви влиза в папка Спам, шансовете му да бъде отворено значително намаляват. Затова следва да проучите кои думи, използвани в кампаниите Ви, могат да маркират имейла Ви като спам и да не ги използвате повече. Със сигурност има с какво да ги заместите.
3. Тествайте различни часове на пращане, за да откриете най-подходящия и да използвате именно него.
За да имат съобщенията Ви по-голям шанс за отваряне, трябва да стигнат до клиентите Ви в подходящия момент. В идеалния случай това е точно преди клиентите Ви да проверят имейлите си. За да определите този час можете да тествате различни времена на изпращане и да следите какви резултати получавате при тях. Разбира се, трябва да се съобразите с това дали Вашите стоки за предназначени за частни лица или за корпоративни клиенти. Защото ако продавате продукти на корпоративни клиенти и имейлите, на които пращате съобщения, са служебни, сутрешните часове може да се окажат най-подходящи за пращане. Обратно, ако пращате имейли на частни лица, вечерните часове може да се окажат най-подходящи. Тествайте, за да определите.
4. Уверете се, че имате ангажиран списък от клиенти, а не просто голям.
Няма никакъв смисъл да пращате имейли на много хора, ако те нямат интерес към продуктите Ви. По-добре е да имате малка аудитория, но тя да е ангажирана с Вашите стоки, да иска и да може да ги купи.
5. Оптимизирайте съобщенията с и за мобилни устройства.
В общия случай клиентите Ви ползват смарт устройства, затова е съвсем естествено да предположите, че четат съобщенията си на такива. Ето защо е важно, когато изпращате имейлите си, те да изглеждат еднакво добре и на компютър, и на смартфон, и на таблет.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари