5 съвета за създаване на ефективна рекламна страница
1119
0
14 Май. 2021
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
От това колко добре ще подготвите рекламната си страница, зависи дали тя ще реализира високи продажби.
Какво е добре да имате предвид, когато я пишете, за да бъде тя ефективна:
1. Промотирайте способността на продукта си да удовлетвори дадена нужда.
Посочете на потребителите защо е важно да имат продукта Ви. С какво той ще им помогне, ще ги улесни, ще им спести време, ще им съдейства да бъдат по-щастливи и успешни. За да купят нещо от Вас, клиентите трябва да вярват, че то им е необходимо.
2. Адаптирайте се към хората, които ще четат страницата Ви.
Трябва да "говорите на техния език". От една страна, за да демонстрирате, че ги разбирате, а така - че знаете какво им трябва. От друга страна, за да скъсите дистанцията с тях - значително по-лесно е да се общува с някой, който те разбира.
3. Докажете ценността на продукта си.
Не е достатъчно да кажете колко е качествена стоката Ви, покажете качествата ѝ. Ако е приложимо за Вас, подгответе демонстрационни видеа. Дайте конкретни примери за полезна употреба, включително и трикове, за които потребителите може и да не се досетят сами. Включете впечатленията на доволни клиенти, които вече са ползвали продукта Ви.
4. Не се увличайте в прекалени подробности.
Времето на клиентите Ви е ценно. Спестете им усилията, като посочите най-важното за продукта си, без да прекалявате с обясненията. Можете да ги заместите със булетирани списъци и с подходящ снимков материал, защото той предава важната информация по-непосредствено. Така ще направите четенето на рекламната си страница значително по-леко и приятно.
5. Призовете към конкретно действие.
Ако искате клиентите да поръчат продукта Ви, редовно им напомняйте да го направят. Можете на определени интервали от страницата да поставите бутони, водещи към формата за поръчка. По този начин не само ще стимулирате клиентите да направят това, което искате от тях, но и ще им спестите време, ако са решили да поръчат, преди да изчетат цялата рекламна страница.
източник: entrepreneur.com
________________________________
изображение от: Corinne Kutz on Unsplash
________________________________
изображение от: Corinne Kutz on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари