5-те маркетингови тенденции, за които да си отваряте очите през 2017 г.
4291
0
21 Декември. 2016
Директен маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Предвиждането на бъдещето е много трудна задача, но това не пречи на фирмите непрекъснато да подготвят бюджетни прогнози и да планират маркетингови стратегии. Колкото и да ни се иска обаче, подобни предвиждания обикновено се оказват само частично адекватни.
Въпреки това обаче, тенденциите са нещата, които до определена степен могат да Ви съдействат да се справите с планирането по-добре. Включително и за 2017-та в сферата на маркетинга.
Вижте тенденциите в тази сфера за идващата година, за които да следите:
1. Детайлно съдържание.
Съдържанието като маркетингов инструмент набира все по-голяма важност в последните 10 години, а през последните няколко този растеж се наблюдава с все по-големи темпове. Ето защо и сега, и през следващата година ще е важно да предлагате на потребителите си значимо и интересно съдържание, за да ги накарате да прескочат първия параграф и да продължат да четат. Имайки предвид колко информация циркулира в Интернет пространството, трябва да предложите такова съдържание, което директно и детайлно да предоставя най-ключовото за клиентите.
2. Интерактивно съдържание.
Ако се вгледате в най-популярните за изминалата година инициативи, ще се впечатлите от популярността, която набраха Ice Bucket Challenge и Mannequin Challenge. Хората обичат да стават част от подобни популярни инициативи. Ако успеете да накарате клиентите си да се почувстват като част от нещо голямо, ще ги ентусиазирате и ще направите от тях лоялна аудитория.
3. Иновативини кампании в социалните мрежи.
Възможностите, които социалните мрежи предлагат за фирмите, са огромен набор. Непрекъснатите промени също носят маркетингов потенциал. Помислете за живите видеа на Facebook. Колкото по-добре и бързо се адаптирате към тези промени и се възползвате от тях, толкова повече потребители ще печелите.
4. Лични истории.
Маркетингът, използващ личните истории на клиентите, не е нищо ново. Достатъчно е да си пуснете телевизора, за да видите поне една. Тези реклами ще стават все по и по-ефективни, защото свръхинформираният съвременен клиент е и по-скептичен. Той има нужда от тази препоръка от друг клиент, защото този друг клиент се намира от същата страна на сделката - потребителската.
5. Специфични аудитории.
С огромното количество съдържание, за да изпъкнете, ще трябва да се съсредоточите още по-добре към една още по-конкретно дефинирана аудитория от клиенти. В противен случай рекламната Ви кампания, която се опитва да се хареса на всички, ще потъне в морето от предложения. За сметка на това, колкото по-конкретни сте в определянето на хората, върху които съсредоточавате маркетинговите си усилия, толкова по-адаптирана спрямо тях ще е рекламата Ви. Което ще я направи и по-резултатна.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари