Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 съвета за имейл маркетинг

от
1224 0 07 Август. 2020
Директен маркетинг

6 съвета за имейл маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за привличане на клиенти. Още повече, че разходите за него са ниски.

За да се възползвате от предимствата му максимално, следвайте тези няколко съвета:
 
1. Използвайте сегментирането на пазара.
 
Не всеки клиент иска да купи всеки продукт, който предлагате. Сегментирането ще Ви помогне да обособите в групи по интереси своите потребители и да им предложите именно това, което ги интересува. Колкото по-заинтересовани от една стока са клиентите, толкова по-голям е шансът да я купят. Освен това сегментирането ще Ви позволи да изключите клиентите, които вече са купили и няма шанс да го направят отново.
 
2. Персонализирайте съобщението.
 
Това ще позволи на четящите го да се "припознаят" в него. А припознаят ли се, ще значи, че разбирате проблемите им и им предлагате решения, които са действително приложими. Убедите ли клиентите си, че стоките Ви ще им решат проблемите, ще ги убедите и да купуват.
 
3. Внимателно изберете заглавието. Не се притеснявайте да тествате различни подходи при него.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


От заглавието зависи дали съобщението Ви ще бъде отворено и прочетено. Затова и когато избирате заглавие, трябва да сте внимателни - то следва да е грабващо и интересно, да провокира клиентите да прочетат имейла Ви. Полезно е да тествате различни варианти, за да изберете най-резултатните сред тях и да ги ползвате в последствие.
 
4. Посочвайте ползи, а не функции и специфики.
 
Няма значение какво представлява продуктът Ви, а с какво ще помогне на клиентите Ви. Винаги, когато готвите имейл съобщение, поставяйте се на мястото на потребителите си и помислете какво би ги накарало да купят дадена стока. 
 
5. Не усложнявайте излишно съобщението си.
 
Колкото по-ясно е всичко, толкова по-лесно ще Ви разбере четящият. Не се притеснявайте да се изразявате просто и да бъдете максимално конкретни. Ако можете да дадете примери - дайте ги. Обяснявайте така, че да не оставяте съмнение у клиента какво предлагате и как да го получи.
 
6. Подканяйте клиентите да действат.
 
В съобщението си ясно трябва да посочите какво искате да направят клиентите: да поръчат, да кликнат на линк, да посетят сайт и т.н. Само така ще сте сигурни, че те ще направят именно каквото ги призовава да направят имейла Ви.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: имейл маркетингклиентирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.