Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от
7293 0 16 Април. 2019
Директен маркетинг

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви, докато неподходящата може да го провали.

Какви грешки следва да избягвате, за да си спестите този провал? Следните:
 
1. Да не познавате целевите си клиенти.
 
Без да знаете на кого продавате, как ще знаете от какво се нуждае, за да му го предложите? Как ще изберете подходящата реклама, за да го спечелите на своя страна? Без да знаете кой е цeлевият Ви клиент, ще имате един обобщен продукт, който няма да реализира пазарния си потенциал.
 
2.  Да не следите данните си.
 
Как тогава ще знаете коя реклама работи най-добре и коя - не? Колкото по-наясно сте какви са резултатите от усилията Ви, толкова по-ясно ще Ви става какво да продължавате да вършите, какво да подобрите и какво да изоставите. А с това не само ще повишите продажбите, но и ще свиете разходите си.
 
3. Да опитвате да продавате на непознати.
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


От деца ни учат да не се доверяваме на непознати. Затова не започвайте всяка среща с потенциален нов клиент с идеята да я превърнете в продажба. Първо изградете отношения с клиента, покажете му, че може да Ви има доверие. След това може да се говори и за продажби.
 
4. Да се фокусирате върху фирмата си, а не върху продукта.
 
Не продавате фирмата си, нали? Колкото и да е важно да покажете надеждност, клиентите ще купят продукта Ви. Затова трябва да ги убедите, че той е и надежден, и полезен, и качествен, и ще отговори на нуждите, желанията и изискванията им.
 
5. Да не се интересувате от истинските интереси на клиентите си.
 
За да има смисъл клиентите да купят продукта Ви, той трябва да е адаптиран към тях, към техните желания и нужди. Дори и това да означава, че Вие няма да го харесвате толкова много.
 
6. Да Ви е грижа само за броя на продажбите, не за клиентското обслужване.
 
Колкото и прекрасен да е продуктът Ви, клиентите няма да си го купят отново, ако отношението, което са срещнали от Вас, не е на ниво. Поставете се на тяхно място - ако някъде са се държали лошо с Вас, бихте ли пазарували пак там? Това означава, че постепенно ще губите постоянните си клиенти и трудно ще спечелвате нови за дълъг период от време. А, както е известно, целта е не да се генерират случайни, а трайно повтарящи се поръчки.
 
7. Да показвате непостоянство.
 
Клиентите се нуждаят от сигурност, когато пазаруват. Затова и Вие трябва да им я осигурите, като поддържате единно качество на продуктите и услугите си.

Още за маркетингови грешки вижте тук >>>
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: маркетинг и рекламацелеви клиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.