Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Бързи начини да подобрите имейл маркетинга си

от
7208 0 21 Октомври. 2015
Директен маркетинг

Бързи начини да подобрите имейл маркетинга си
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С повече от 90% от потребителите, проверяващи имейлите си ежедневно, бизнесът бързо разбира, че електронната поща е едно от най-резултатните средства за контакт с клиентите.

Независимо дали искате да разпространите новини за фирмата си, да промотирате продукти, да обявите новите си услуги, можете да спечелите много от усилията си да рекламирате по електронната поща.
 
За да подобрите своя имейл маркетинг и да се уверите, че усилията Ви се отплащат, ето от какви съвети можете да се възползвате:
 
- Измервайте. Един от най-добрите аспекти на имейл маркетинга е, че много лесно можете да измервате резултатите, които Ви дава. Чрез различните платформи, ползвани за целта, можете да научите кой чете имейлите Ви, дали посещава дадените линкове, както и чрез поръчките си да се уверите в резултатността на съобщенията си. По този начин можете да откриете какво работи и какво не.
 
- Използвайте видеа. Това повишава възвращаемостта на инвестициите Ви до 40 на сто. В допълнение генерирате около 3 пъти повече кликове, когато поставите видео в имейл съобщението.
 
- Имайте предвид мобилните устройства. Те предлагат на клиентите аналогични на компютъра възможности, но с друга визуализация. За да направите рекламните си кампании още по-ефективни, изготвяйте ги така, че да могат лесно да бъдат прочетени и от смартфон или таблет. В крайна сметка клиентите решават дали да прочетат даден имейл от един поглед.
 
- Увеличете броя отваряния. За да получите най-добри резултати, трябва да имате отличителни имейли. Броя отваряния на имейлите показва до каква степен печелите интереса на клиентите си. Уверете се, че съобщенията Ви действително дават на клиентите нещо полезно, за да имат основание те да ги отварят.
 
- Бъдете разпознаваеми. След като разполагате с 1-2 секунди, за да спечелите вниманието на клиентите си, използвайте определен вид, формат и заглавие, за да могат клиентите Ви лесно да разпознаят Вашите съобщения сред всички други в пощенските си кутии.
 
- Внимавайте за това с какви изрази ще предизвиквате действия от клиентите. Тъй като кликовете са най-важните за успеха Ви, трябва да имате такива покани за действие към клиентите, които да реално да мотивират клиентите Ви да направят нещо: да кликнат върху хипервръзка, да направят поръчка, да попълнят анкета... Също е необходимо да следите резултатите, за да видите какво работи най-добре.

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламадиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.