Как да успеете в телемаркетинга
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Телемаркетингът може да бъде много труден, особено защото повечето хора не обичат обажданията с предложения за покупка. Именно по тази причина е много важно да се научи какви стъпки трябва да се предприемат, за да бъдат телемаркетинговите усилия увенчани с успех. След като добиете представа какво работи и какво не, ще знаете как да процедирате така, че да имате добри резултати.
1. Наспете се добре, за да сте енергични на сутринта. Трябва да сте максимално концентрирани, за да постигнете успех в телемаркетинга. Можете да си насрочвате и кратки разходки в обедната почивка, за да се разтоварите.
2. Пригответе всичко, което Ви трябва на бюрото, преди да започнете с обажданията. Трябва да имате голяма бутилка с вода и всичко останало, което Ви е нужно, на една ръка разстояние.
3. Не затваряйте телефона. Вместо това натискайте копчето с ръка. Така няма да се изкушавате да отложите следващия разговор. Всичко в телемаркетинга се постига чрез големия брой обаждания.
4. Бъдете позитивни и вярвайте, че денят Ви ще бъде успешен. Телемаркетингът може да бъде отвратителен, ако го приемате лично. Факт е, че никой не обича подобни обаждания, но трябва да бъдете енергични, ентусиазирани и оптимистични, за да предразположите клиентите да Ви изслушат.
5. Помнете, че времето е ценно. Ако не хванете вниманието на човека от другата страна на линията в първите няколко секунди, не се опитвайте да му губите времето. Трябва да свикнете да разбирате кога конкретния човек иска да Ви изслуша и кога не е заинтересован.
6. Изгответе си сценарий, който да преразглеждате, когато се наложи. Няма нужда да го четете, но той ще Ви напомня какво трябва да кажете и какво да не изпускате. А и ако има цени или други цифри, винаги е по-добре да ги имате записани.
7. Тренирайте обаждането, за да говорите възможно най-кратко, сно и конкретно с клиентите. Не искате да грешите докато им се обаждате. Не искате и да пропуснете нищо важно.
8. Изоставете техниките, които не са сработили, и използвайте тези, които са дали добър резултат. Тествайте всичко, но ако нямате успех с него, спрете да го практикувате. Просто търсете нови техники и тествайте и тях. После ползвайте това, което работи.
9. Поучете се от предишните си обаждания. Отбелязвайте си най-добре проведените разговори и опитайте да разберете какво ги прави добри. Направете същото и с най-лошите. Важното е да сте наясно какво работи и какво не, а подобно вглеждане в статистиката ще Ви каже точно това.
10. Задавайте въпроси без да разпитвате клиентите си. Запомнете и, че никой нма излишно време, затова давайте директно на въпроса.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bgТехнологиите променят маркетинга завинаги
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари