Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби
4963
0
25 Октомври. 2016
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите потенциалните си клиенти, демонстрирайте им своя продукт.
Демо версиите позволяват на клиентите да тестват продуктите Ви, а така и да видят от първа ръка какви са ползите от тях. Демо версиите са напълно задължителни в следните ситуации:
❐ Продуктът е до голяма степен уникален и потенциалните клиенти може и да не разберат какво точно представлява от описанието му.
❐ Има специфичен впечатляващ фактор, който задължително трябва да се демонстрира.
❐ Продуктът може да се комплектова с други продукти и услуги, а демо версията помага да се види ползата от комплектоването.
Как да подходите към демонстрацията:
1. Започнете с разговор.
За да предложите продукта по най-добрия възможен начин, трябва да разберете какво от него най-силно интересува конкретния клиент. Затова и трябва да разговаряте с него. Да разберете нуждите, желанията, бюджетът, с който разполага. Така ще можете да се съсредоточите върху онези качества на продукта си, които са най-значими за съответния потребител, и най-подходящата оферта.
2. Персонализирайте.
След като имате информацията какво конкретно интересува клиента, персонализирайте своя демо тест според него самия. Така от една страна ще сте му максимално полезни, от друга - ще му покажете, че имате предвид нуждите и желанията му, а не искате просто да затворите продажбата.
3. Подгответе се за евентуалните технически затруднения.
Демонстрациите не винаги са успешни. Затова е важно да направите необходимите тестове преди да представяте продуктите си на своите клиенти. Опитайте се да се поставите на мястото на потребителя и да подходите критично към всяка функция.
4. Завършете дискусията с отворена покана.
След като приключите демонстрацията, задайте няколко въпроса на клиента си, за да чуете впечатленията му. Погрижете се да неутрализирате всичките му притеснения и да поддържате открита и честна комуникация. Вместо да притискате клиента да купи, оставете го да помисли насаме. Изпратете му благодарствено съобщение за отделеното време, като включите инструкции как може да поръча продукта и от какви оферти може да се възползва.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...
3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби
от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...
3-те най-важни неща, които екипът по продажбите трябва да направи, за да продава повече
от Biznesidei.bg
08 Август 2016
Продажбите са се променили много благодарение на новите технологии. С...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари