Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как най-добре да се възползвате от маркетинга на съдържание

от
5969 0 14 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Как най-добре да се възползвате от маркетинга на съдържание
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

в съвременните условия, маркетинга на съдържание придобива голяма важност, каквато никога не е имала. Освен да предлагате един продукт, задължително трябва да набледнете на това, как този продукт ще направи живота Ви по-лесен. Докато създавате в потребителите положителна нагласа към Вашата марка, трябва да създавате много стабилна основа на която да изграждате своята марка.

Имаме препоръки затова как най-добре може да се възползвате от маркетинга на съдържание за да развиете своя бизнес.
 
- Определете своята стратегия за социалните медии. Имайте цели, за постигането на които ще работите по-късно.
 
- За да използвате социалните медии съобразно целите, които сте си поставили трябва да използвате всичките социални медии, както не забравяте и Pinterest. 
 
- организирайте Webinar или с други думи интернет семинари. 
 
- Създавайте електронни бюлетини свръзани с вашите продукти или дейности. Това е един ефективен метод за връзка с Вашата целева група. 
 
- Създайте мобилна версиа на уебсайта. Ако знаехте колко е важно за потребителите сайта Ви да може да се преглежда и през мобилните устройства със сигурност щяхте да му отдадете по-голямо значение. 
 
- Няма нужда да казваме колко е важно да имате фейсбук страница на фирмата и продукта си. Важния момент е да можете ефективно да използвате този инструмент за да достигате до своята целева група. Можете да използвате платените услуги на фейсбук за достигане до по-голяма целева група.
 
- Бъдете в LinkedIn. Това ще Ви позволи да развиете своята мрежа от бизнес познанства и да засилите отношенията с вече съществуващите.

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук



 
- Разпространявайте последните вести свръзани с фирмата в Twitter. 
 
- Направете си и Youtube профил, където публикувайте реклами, тестове с продуктите. 
 
- Колкото и старомодно да звучи e-mail маркетинга е все още ефективен.
 
- След всички тези стъпки е много важно да можете правилно да оценявате получените резултати. Трябва да можете да
анализирате от какво се интересуват клиентите, да получавате обратна връзка от тях. 
 

Tags: маркетингмаркетинг на съръжание

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.