от Biznesidei.bg
4637
01 Август. 2016
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 2 гласа
Оценка на потребителя
Промоциите в сферата на продажбите са се доказали като добър метод за привличане на нови клиенти. Чрез тях представяте фирмата и продуктите си на хора, които, в идеалния случай, ще станат Ваши лоялни клиенти. Тук, разбира се, се крие и опасност - ако промоцията Ви пропадне, не просто вложените време и средства ще бъдат изгубени, но и репутацията и марката Ви може да пострадат.
Имате 1 шанс да направите първо впечатление.
Основната цел на промоциите е да генерира добра репутация и усещане за по-голяма получена от продуктите ценност. Нищо не печели клиентите толкова, колкото това да им отпуснете "тест драйв", с който да опитат сами Вашите продукти. За жалост, ако предложите всичко друго, но не и страхотно преживяване на привлечените по този начин клиенти, рискувате завинаги да ги отблъснете.
Обикновено хората не съдят компаниите според това дали нещо се обърква или не - защото принципто нещо все ще се обърка. Вместо това хората съдят компаниите по отношение на способността им да се справят с възникналите проблеми. И въпреки че рядко можете да контролирате всички аспекти с потенциал за проблеми, трябва да направите всичко възможно да подобрите ситуацията.
Времето за коригиране на проблемите е преди стартирането на промоционалната кампания. За целта трябва да анализирате риска и ефектите от него.
Седнете с екипа си и запишете всички проблеми, които може да възникнат: забавяне на доставки, повреди на машини, брак и т.н. Това ще Ви даде добра представа къде се крият опасностите.
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Повече детайли тук
Правим ли всичко възможно да избегнем проблемите?
Да имате предвид, че нещо може да се обърка, и да не направите нищо, за да го предотвратите, е безотговорно. За всеки потенциален проблем трябва да изготвите план за предотвратяване. Надали ще се наложи да предприемете всяко планирано действие, но поне ще се подготвите.
Какво ще правите, ако все пак проблемът стане факт?
Понякога всички усилия по превенция отиват на вятъра. Затова трябва да имате план и какво ще правите, ако все пак нежеланата ситуация стане факт.
Колко голяма е вероятността действително да се провалите?
Помните ли списъка с неща, които могат да се объркат? Сега трябва да се запитате колко вероятно е всяко от тях действително да се обърка. Ако вероятността е висока, веднага започнете да прилагате мерките за превенция.
Колко зле ще Ви се отрази провалът?
Ако нещо може да се обърка, то вероятно ще го направи. Вариантите след това са 2: то да провали цялата Ви промоционална кампания и да се отрази негативно на репутацията Ви за много дълъг период от време или да не се отрази толкова негативно и проблемът да е краткосрочен. В зависимост от това именно трябва да прецените други 2 неща:
- дали въобще да се заемате с промоционалната кампания
и
- колко усилени мерки за превенция и рещаване на проблемите да вложите в плана си.
източник: entrepreneur.com
Tags: промоцияпродажбимаркетинг и реклама
Сподели своя коментар0 Коментари