Маркетинг спрямо бюджета: Как оптимално да похарчите парите си
5047
0
18 Октомври. 2016
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато управлявате малък бизнес с ограничени ресурси, всеки лев е от значение. Това е особено в сила що се отнася до маркетинга - тук трябва внимателно да определите върху какви дейности да се съсредоточите, за да спечелите най-много.
Не всеки тип маркетинг работи добре във всяка индустрия, за всеки продукт или услуга. Бизнесът трябва да идентифицира кои методи водят до желаните резултати. Независимо от това, в най-общи линии социалните мрежи се оказват средството, чиято ефективност спрямо вложенията е най-голяма.
Освен това социалните мрежи могат да осигурят популяризация и без влагане на капитали. Те позволяват на фирмите да общуват директно и безпрепятствано с клиентите си и да научат какво клиентиtе мислят за продуктите или услугите.
Социалните мрежи, естествено, не са единственото средство, което ще Ви съдейства да спечелите потребителите на своя страна.
Променете това, което не работи.
По никакъв начин не е лошо да се придържате към изпитаните тактики, но не можете да си позволите да ги ползвате, без да следите дали те продължават да Ви носят позитиви. Важно е да следите резултатите от всеки от рекламните си методи. В случай че някой от тези методи трайно показва снижаване на резултатите, най-вероятно е по-добре да се откажете от него и да насочите капиталите и усилията си в по-перспективна посока. Разбира се, в началото е добре да тествате всеки нов метод на рекламиране с малък бюджет, но по-добре е да търсите нови възможности, ако старите не дават резултат.
Още по темата: 3 стъпки за привличане на перфектния целеви клиент
Продължавайте разговорите.
Вашият маркетингов план трябва да се концентрира от една страна около това да популяризира продуктите и услугите Ви сред тези, които не ги познават, а от друга страна - около това да задържа вече спечелените клиенти. Социалните мрежи са особено полезни за второто защото позволяват непосредствено общуване. Имейлинг кампаниите също дават добри резултати, както и всяко съобщение с което благодарите за направените поръчки. Тези жестове (дори и да Ви се струват малки) правят добро впечатление на клиентите и действат като продължение на общуването между тях и Вашия бизнес.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари