Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия

от
4709 0 13 Март. 2017
Директен маркетинг

Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква да създадете марка, която се разпознава лесно, която вдъхва доверие и с която клиентите да се идентифицират.

По този начин можете да създадете аналогично усещане, като това, което имат потребителите, влизайки във физически магазин.
 
Ето няколко съвета, които да Ви съдействат да продавате повече по Интернет:
 
1. Персонализирайте маркетинговото си съобщение.
 
Да, не се срещате с клиентите очи в очи, но трябва да знаете какво, кога и защо искат. Колкото по-навътре влезете в ума, в желанията и изискванията им, толкова по-добре ще им представите продуктите си. Така, че те да ги поискат, да видят колко полезни ще им бъдат и съответно да ги купят.
 
За целта е важно да представите такова маркетингово съобщение, което е максимално значимо за потребителите, персонализирано е за тях, най-добре е да се обръща към тях и по име.
 
2. Водете диалог, не монолог.
 
Каквото и да публикувате - статии, статуси в социални мрежи, изображения, видеа, подкастове - дайте възможност на потребителите да реагират. Да коментират, споделят, харесат, оценят. Тази информация ще Ви покаже какво искат да виждат от Вас клиентите Ви, с което ще имате и по-адекватна стратегия какви публикации да правите. Освен това ще опознаете аудиторията си по-добре, а познавайки я по-добре - по-добре ще оформяте и рекламите си.

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


 
3. Улеснете пазаруването максимално.
 
Колкото по-бързо, лесно и удобно е за клиентa да поръча онлайн, толкова по-голям е шансът да го направи. Колкото по-ясно, конкретно и достъпно е всичко, което може да го интересува около поръчката, толкова по-малко е възможно да се откаже по средата ѝ. Затова е много важно да имате такива форми за поръчване, които са лесни за разбиране и попълване от всякакви устройства, а информацията за цени, доставка, рекламации и пр., да са достъпни на удобно място.

 
4. Работете за това клиентите да не Ви забравят.
 
Само защото някой е потребявал от Вас, не значи, че ще се върне. Вашата работа е да развиете отношентията си с всеки нов и редовен клиент. Предложете им причини да се върнат за нови поръчки - независимо дали става дума за програми за лоялност, специални отстъпки, възможност първи да получат продуктите Ви още преди да са пуснати за редовна продажба... Това са хората, от които печелите, затова е важно да ги обгрижвате и да им напомняте за себе си и предложенията си.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: онлайн маркетингонлайн търговиямаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.