Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия
4709
0
13 Март. 2017
Директен маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква да създадете марка, която се разпознава лесно, която вдъхва доверие и с която клиентите да се идентифицират.
По този начин можете да създадете аналогично усещане, като това, което имат потребителите, влизайки във физически магазин.
Ето няколко съвета, които да Ви съдействат да продавате повече по Интернет:
1. Персонализирайте маркетинговото си съобщение.
Да, не се срещате с клиентите очи в очи, но трябва да знаете какво, кога и защо искат. Колкото по-навътре влезете в ума, в желанията и изискванията им, толкова по-добре ще им представите продуктите си. Така, че те да ги поискат, да видят колко полезни ще им бъдат и съответно да ги купят.
За целта е важно да представите такова маркетингово съобщение, което е максимално значимо за потребителите, персонализирано е за тях, най-добре е да се обръща към тях и по име.
2. Водете диалог, не монолог.
Каквото и да публикувате - статии, статуси в социални мрежи, изображения, видеа, подкастове - дайте възможност на потребителите да реагират. Да коментират, споделят, харесат, оценят. Тази информация ще Ви покаже какво искат да виждат от Вас клиентите Ви, с което ще имате и по-адекватна стратегия какви публикации да правите. Освен това ще опознаете аудиторията си по-добре, а познавайки я по-добре - по-добре ще оформяте и рекламите си.
3. Улеснете пазаруването максимално.
Колкото по-бързо, лесно и удобно е за клиентa да поръча онлайн, толкова по-голям е шансът да го направи. Колкото по-ясно, конкретно и достъпно е всичко, което може да го интересува около поръчката, толкова по-малко е възможно да се откаже по средата ѝ. Затова е много важно да имате такива форми за поръчване, които са лесни за разбиране и попълване от всякакви устройства, а информацията за цени, доставка, рекламации и пр., да са достъпни на удобно място.
Още по темата: Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн
4. Работете за това клиентите да не Ви забравят.
Само защото някой е потребявал от Вас, не значи, че ще се върне. Вашата работа е да развиете отношентията си с всеки нов и редовен клиент. Предложете им причини да се върнат за нови поръчки - независимо дали става дума за програми за лоялност, специални отстъпки, възможност първи да получат продуктите Ви още преди да са пуснати за редовна продажба... Това са хората, от които печелите, затова е важно да ги обгрижвате и да им напомняте за себе си и предложенията си.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...
Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики
от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...
3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари