Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли
4436
0
22 Май. 2017
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да даде добри резултати, имейл маркетингът изисква доста усилия.
За жалост не всичко зависи от Вас - защото не можете да сте 100% сигурни, че потребителите ще отворят и прочетат съобщението. Все пак от Вас се иска да вложите максимум усилия да си осигурите и отварянето, и прочитането на имейлите
За да получите оптимални резултати, следва да изпращате съобщенията в подходящите дни и часове. Разбира се, единни такива за всички браншове и клиенти няма. Нещата опират до тестове и анализиране на резултатите.
Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
Ако изпращате писмата си на предприемачи и работохолици
Цел | Отваряния | Кликове | Отговори |
Подходящ момент |
Събота 10:00 ч. |
Събота 10:00 ч. |
Събота
10:00 ч.
|
Ако изпращате писмата си за бизнес контакти (B2B)
Цел | Отваряния | Кликове | Отговори |
Подходящ момент |
Събота
10:00 ч.
|
Вторник 10:00 ч. |
Вторник 08:00 ч. |
Ако изпращате имейлите на крайни клиенти (B2C)
Цел | Отваряния | Кликове | Отговори |
Подходящ момент |
Събота 12:00 ч. |
Събота 12:00 ч. |
Събота 06:00 ч. |
Посочените по-горе дни и часове са синтезирани от множество проучвания на най-подходящите моменти за пращане на имейли от рекламни кампании. Имайки ги предвид, ще можете да тествате дали работят за Вас. Единственият начин да сте сигурни, че са оптимални обаче, е да проведете редица допълнителни тестове. Ако и тези часове и дни да не дават най-добрите резултати, тестването ще Ви покаже в какви часови пояси и дни да се целите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари