Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящите дни за имейлинг кампании и други съвети за маркетинг по електронната поща

от
7168 0 06 Февруари. 2017
Директен маркетинг

Най-подходящите дни за имейлинг кампании и други съвети за маркетинг по електронната поща
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейл маркетингът е сред най-ефективните и евтини начини за достигане до потенциалните и реалните клиенти. Неговата популярност изисква от Вас, когато го ползвате, да направите всичко възможно да го адаптирате към аудиторията си и опитмизирате така, че да даде най-добрите възможни резултати.

Ето няколко важни съвета за имейл маркетинг, които да използвате в следващата си кампания:
 
Денят на изпращане има значение.
 
Според редица изследвания най-голям брой отваряния генерират имейли, изпратени в четвъртък, следвани от тези във вторник. С изключение на продукти свързани с хобита, почивните дни се оказват времето, в което кампаниите генерират най-ниска активност.
 
Отделете време за избор на перфектно заглавие.
 
Именно то кара хората да отворят имейла Ви. Някои експерти препоръчват да използвате език приканващ към действие ("спестете", "научете", "вземете", "вижте"). Колкото по-кратко и ясно е вашето заглавие, толкова по-голям е ефектът му.
 
Сегментирайте имейлинг листите си.
 

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


Персонализирането е ключ към успеха в имейл маркетинга. Започнете с името на потребителя и му изпратете такова съдържание, което ще му е полезно. Събирайте максимално много информация за аудиторията си, за да ѝ предлагате винаги максимално адаптирано за нея имейлинг съобщение. Сегментирането на списъка си с имейли ще Ви осигури това винаги да пращате своето съобщение на хората, които действително се интересуват от него.
 
Тествайте преди пращане.
 
Вижте как изглеждат имейлите Ви през всички устройства, които се ползват за четенето им. Прегледайте ги през всички различни електронни пощи. Уверете се, че видът им навсякъде позволява лесно и приятно преглеждане.

 
източник: entrepreneur.coma

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламарекламни кампании

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.