Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от
5465 0 10 Септември. 2019
Директен маркетинг

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да привлекат клиенти. Имайки предвид разпространението на мобилните устройства, това е съвсем наложително. Дори и за хората със свободни професии и работещите на свободна практика.

Така че не е изненадващо, ако и Вие - без значение с какво се занимавате - рекламирате стоките и услугите си онлайн. Важното в случая е да избягвате грешките, които могат да Ви провалят.
 
А именно:
 
1. Няма да постигнете целите си, ако не ги определите
 
Маркетинговите усилия имат за цел да привлекат клиенти към бизнеса Ви и да ги задържат. Само че в тази цел се забелязва нещо неизяснено: колко клиенти да привлечете? А за какъв период от време? Има значителна разлика между това да привлечете 2-ма клиенти и 2000-и клиенти, както и дали да ги привлечете ще Ви отнеме 2 или 200 дни. Ето защо е много важно да определите измерими цели на рекламните си усилия. По този начин ще можете не просто да се развивате с разумни темпове, но и да следите кои маркетингови усилия дават най-добри резултати за Вас.
 
2. Няма да спечелите аудиторията си, ако не сте наясно с нуждите ѝ
 
Въпросът не е какво Вие мислите, че иска аудиторията Ви. Въпросът е какво действително иска тя. Не се страхувайте да попитате хората, на които предлагате стоките си, от какво се нуждаят, как можете да подобрите продуктите си, как да улесните ползването им. Дигиталният маркетинг позволява това директно общуване с клиентите, най-малкото посредством социалните мрежи. Възползвайте се!
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Случайното съдържание не задържа вниманието
 
По-добре редки публикации, отколкото такива без особен смисъл. Ако ще предлагате съдържание на аудиторията си, нека то да е интересно и полезно. Именно на него клиентите Ви ще базират мнението си за Вас. Вместо да се концентрирате изцяло върху реклами, помогнете на клиентите си и без да им искате заплащане (разбира се, и без значителни разходи за Вас самите). Така ще се утвърдите като бизнес, който действително има компетенции. Направите ли го, клиентите ще имат по-голяма готовност да Ви платят, за да се възползват от тези компетенции.
 
4. Да не следите резултатите от рекламните си усилия може да Ви донесе значителни загуби
 
защо? Защото резултатите от маркетинговите Ви дейности показват какво работи и какво не. Да не знаете какво не работи, означава потенциално да вложите в него повече, отколкото има смисъл да влагате, и да постигнете незадоволителни резултати. Ако например рекламата на продукта Ви във Facebook не дава резултати, но тази в Instagram дава, да плащате за двете еднакво е загуба на пари. Концентрирайте средствата си там, където за най-малко от тях ще получите най-много. А за да разберете къде да концентрирате средствата си, трябва да следите статистиката на рекламите си.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: онлайн маркетингмаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.