Първото впечатление е критично важно за успеха на имейлинг кампаниите
5438
0
25 Юли. 2016
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
4
от 3 гласа
от 3 гласа
Оценка на потребителя
Все повече компании откриват колко ценен за бизнеса може да бъде имейл маркетингът. Ново проучване на Campaigner показва, че почти 40 на сто от предлагащите продукти онлайн правят всичко възможно първото съобщение, което пращат на спечелените нови абонати или клиенти, да е приветстващо и представящо за бизнеса.
Това, оказва се, им се отплаща: половината фирми, участвали в проучването, дават информация, че 21 % от новите абонати реагират на подобни съобщения: отварят ги, използват линковете и понякога дори ги препращат.
Подобно на случващото се при общуването очи в очи - когато са нужни само секунди, за да направите някому впечатление - така и при имейл маркетинга първото впечатление е времево обусловено и особено важно за съдбата на кампанията.
Рекламиращите, които успеят да предложат бързо анагажиращо вниманието съобщение, успяват съответно да реализират по-добри резултати.
Фирмите използват широк набор от методи за привличане на клиентите да се абонират за имейлите им. Сред по-често използванивте похвати се открояват два. 55% от участвалите в проучването споделят, че изпращат на клиентите си имейли, включващи последните новини, с което целят да привличат на абонаменти. 49% от своя страна предлагат стандартни промоции.
Вместо да включват единствено текст, повечето фирми включват изображения и видеа като метод за привличане на внимание. 87 на сто от анкетираните посочват, че се доверяват на изображения, а 26 на сто - на видеа.
източник: bussinessnewsdaily.com
Самите приветстващи съобщения имат голяма роля за бизнеса и е препоръчително той да ги използва не просто да посрещне новите абонати, но и да изградят репутация и да ангажират абонатите от самото начало на бизнес общуването си.
източник: bussinessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
4
of 5
- 3 гласа.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари