Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики
3796
0
20 Януари. 2017
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да привлечете внiманието към своите сайтове и страници изиска много усилия, креативност и пари, бе бива да ги хвърляте в неефективна посока.
Дори и в маркетинговите усилия има граница, която не трябва да прекрачвате, иначе резултатите ще са особено негативни. С оглед да не отблъснете клиентите си, спрете да вършите следното:
1. Всичко, което прекъсва ползватeля.
Представете си рекламите на видео съдържанието, които трябва да изчакате да изтекат, за да изгледате видеото. Или изскачащите на страниците реклами, които Ви пречат да прочетете съдържанието. За това става въпрос. Ако прекалите с тях, те ще накарат потребителите да излязат от сайта Ви и да не се върнат обратно. Същото се отнася и до натоварването на сайта си с множество реклами, които пречат да се отличи реалното от рекламното съдържание.
2. Спам.
Винаги когато предприемете действия за събиране на нови абонати за онлайн списания, бюлетини и подобни, винаги отправяйте въпрос дали потребителите искат да получават имейли от Вас. Дайте им възможност и да се отпишат от листата, на която ги пращате. Всичко останало се счита за спам и е много неприятно за клиентите.
3. Ограничен достъп до съдържанието Ви.
Ако едно съдържание е безплатно, то трябва да е достъпно за всички. Когато изисквате споделяне в социални мрежи или регистрация от потребителите, за да видят безплатното Ви съдържание, Вие ги отблъсквате. Освен това им създавате впечатлението, че все пак Вашето съдържание не е съвсем безплатно и те трябва по някакъв начин да "платят", дори било и с харесване и споделяне, за да го видят.
4. Да рекламирате уебинари на живо, при положение че те очевидно са предварително записани.
Всяко отстъпление от обещаното се приема много зле от потребителите. Да подценявате интелигентността им със сигурност няма да ги накара да Ви уважават или да потребяват от Вас. Още повече, че един уебинар на живо предполага, че клиентите могат да задават въпроси и да получат отговор в реално време. Не можете ли да им осигурите това, не ги заблуждавайте, че можете.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид
от Biznesidei.bg
20 Януари 2021
В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е...
Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...
3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...
Простотата е ключ към ефективната онлайн реклама
от Biznesidei.bg
26 Април 2016
Ако искате да спечелите максимално от Интернет рекламите си, трябва да се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари