Технологиите променят маркетинга завинаги
972
0
02 Декември. 2021
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в начина, по който бизнесите оперират. В общи линии всички клиенти имат собствен смартфон, от който могат не само да получават информация за стоки и фирми, но и да следят мненията от други клиенти и да правят заявки.
Преди Интернет да превземе живота ни, методите за рекламиране бяха ограничени до телевизия, вестници, радио, раздаване на листовки и каталози... Тези методи още съществуват и се ползват, но популярността им се измества все повече и повече от социални мрежи и приложения.
Това от своя страна променя отношенията между клиенти и фирми. За да си осигурите продажби и редовни потребители, трябва да се адаптирате в следните 3 направления:
1. Изградете марка, не продукт.
Ако погледнете опита на Apple, можете да научите много за предимството на силната марка. Apple са съумели да си спечелят почитатели в цял свят, които са готови да платят доста значителни суми за стоките им и то веднага щом се появят на пазара. Но защо? Защото Apple работи за това да предложи стоки, адаптирани към клиентите така, че употребата на тези стоки да е по-лесна и по-интуитивна, а потребителите търсят и оценяват именно това адаптиране към техните конкретни нужди.
2. Не похабявайте усилията си към канали за популяризиране, където не сте сигурни, че имате клиенти.
Трябва да знаете не просто, че имате клиенти, които гледат телевизия, и такива, които са най-често в социалните мрежи. Трябва да знаете къде е мнозинството, за да можете да планирате рекламите си за оптимални резултати. Иначе казано, да достигнете до възможно най-голям брой потребители с възможно най-ограничени разходи.
3. Адаптирайте бизнеса и начина, по който той оперира, към новите технологии.
Няма как да разчитате на остарели програми и методи и да очаквате високи резултати при непрекъснатото технологично развитие. Старайте се винаги да сте информирани за тенденциите, за да можете да реагирате светкавично. Ако забележите, например, че клиентите Ви започват да поръчват все повече и повече през социалните мрежи, работете за създаване на такъв процес на поръчки там, който да е възможно най-бърз и удобен за клиентите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви
от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари