Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Върху какво да се фокусирате: събиране на харесвания или събиране на имейли

от
4186 0 03 Май. 2017
Директен маркетинг

Върху какво да се фокусирате: събиране на харесвания или събиране на имейли
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички, които се занимават с маркетинг в социалните мрежи, следят новите харесвания, новите абонати на страниците си и какво ли още не. Всички тези данни са интересни и важни, защото показват определени реакции и помагат да опознаете клиентите си.

Но дали те говорят нещо за поръчките Ви? Дали трябва да се съсредоточавате толкова в тяхното събиране или има и по-важни данни, които Ви касаят?
 
Помислете внимателно: публикували сте реклама във Фейсбук - без значение платена или не. Тя е генерирала значителен брой реакции - харесвания, споделяния и т.н. Колко хора обаче са си направили труда да отворят страницата за поръчка и действително да си закупят продукта Ви?
 
Един, двама може би, ако имате късмет или сте се справили особено добре с подготовката на рекламата и таргетирането ѝ. Това показва, че практически харесванията и огромният брой абонати не се превръщат автоматично в поръчки.
 
За да накарате харесалите и абониралите се да поръчат, е необходимо да се концентрирате върху събирането на други данни. Данни, които Ви позволяват да изпращате много по-детайлни рекламни съобщения, да общувате по-пълно и активно с клиентите, да ги ангажирате и реангажирате с предложенията си.
Това са имейлите.

Една добре подготвена кампания по имейла ще Ви донесе много по-добри резултати от всяко харесване на Ваша публикация.
 
Ето защо трябва да отдадете вниманието си на това да съберете имейлите на последователите си в социалните мрежи. Фейсбук има подобна рекламна функция - възползвайте се от нея. Да, следете какво харесват и какво споделят потребителите, но го ползвайте, когато преценявате какво рекламно съобщение да им представите по електронната поща. И не разчитайте на него изцяло за реализирането на високи продажби.

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
източник: Entrepreneur

Tags: имейл маркетингсоциални мрежиреклама във фейсбук

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.