Върху какво да се фокусирате: събиране на харесвания или събиране на имейли
4186
0
03 Май. 2017
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всички, които се занимават с маркетинг в социалните мрежи, следят новите харесвания, новите абонати на страниците си и какво ли още не. Всички тези данни са интересни и важни, защото показват определени реакции и помагат да опознаете клиентите си.
Но дали те говорят нещо за поръчките Ви? Дали трябва да се съсредоточавате толкова в тяхното събиране или има и по-важни данни, които Ви касаят?
Помислете внимателно: публикували сте реклама във Фейсбук - без значение платена или не. Тя е генерирала значителен брой реакции - харесвания, споделяния и т.н. Колко хора обаче са си направили труда да отворят страницата за поръчка и действително да си закупят продукта Ви?
Един, двама може би, ако имате късмет или сте се справили особено добре с подготовката на рекламата и таргетирането ѝ. Това показва, че практически харесванията и огромният брой абонати не се превръщат автоматично в поръчки.
За да накарате харесалите и абониралите се да поръчат, е необходимо да се концентрирате върху събирането на други данни. Данни, които Ви позволяват да изпращате много по-детайлни рекламни съобщения, да общувате по-пълно и активно с клиентите, да ги ангажирате и реангажирате с предложенията си.
Това са имейлите.
Една добре подготвена кампания по имейла ще Ви донесе много по-добри резултати от всяко харесване на Ваша публикация.
Ето защо трябва да отдадете вниманието си на това да съберете имейлите на последователите си в социалните мрежи. Фейсбук има подобна рекламна функция - възползвайте се от нея. Да, следете какво харесват и какво споделят потребителите, но го ползвайте, когато преценявате какво рекламно съобщение да им представите по електронната поща. И не разчитайте на него изцяло за реализирането на високи продажби.
източник: Entrepreneur
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари