Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от
4732 0 18 Ноември. 2016
Директен маркетинг

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите продукти и услуги онлайн. За да спечелите максимално от него обаче, трябва да се стремите съобрщенията Ви не просто да достигат голям брой хора, а да бъдат отваряни от максимално много от тях.

Тук се откриват 3 ключови фактора, съдействащи за постигането на тази цел:
 
Подходящ момент.
 
Трябва да се уверите, че имейлите Ви се появяват в пощенската кутия на потребителите Ви в подходящото време, за да бъдат прочетени. Лошото тук е, че няма магическа формула, с която да определите най-подходящия час.
 
Проучване на PipelineDeals е открило, че подходящият момент за пращане на имейли варира според целевата аудитория на кампанията. Например софтуерните компании регистрират повече отваряния следобед, докато фирмите, работещи в сферата на маркетинга и рекламата, имат по-добри резултати сутрин.
 
Поради това вариране, се налага да проведете няколко различни теста, за да откриете кой момент от деня е най-резултатен за Вашите конкретни кампании.
 
Подходящ шаблон.
 
Готовите шаблони за съобщения са особено удобни, но не винаги дават най-добрите резултати. PipelineDeals установява в своето проучване, че при изпращане на имейли с конкретни темплейти, тези имейли се представят с 30 на сто по-зле от имейлите, които нямат строга структура.

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук


 
Важното за бизнеса тук е да поддържа външния вид на своите рекламни съобщения свеж и актуален. Промяната прави впечатление на потребителите, поради което свободният дизайн, който подлежи на чести промени, се представя по-добре.

 
Заглавия.
 
Когато става дума за заглавия на електронни писма, колкото по-кратки са, толкова по-добре. Най-добре се представят заглавия с под 40 символа. Проучването на PipelineDeals сочи, че заглавия между 40 и 70 символа карат голяма част от потребителите да подминават съобщенията.
 
За да се подобри нивото на отваряне на имейлите, могат да се приложат следните стратегии:
 
Измерване.  Идеята тук е да се проследяват показателите на всяка една отделна кампания и на база на техния анализ да се преценява кой подход дава най-добри резултати.
 
Използване на видеа. Увеличава резултатността на кампанията с до 40 на сто. Една от основните причини е, че повечето потребители предпочитат да гледат видеа, вместо да четат.
 
Подходящ вид за мобилни устройства. Все повече и повече хора четат имейли през мобилни устройства. Увеличава се и броят на направените през тези устройства поръчки. Ето защо всяка имейлинг кампания трябва да има подходящ вид за смартфони и таблети.
 
Добавяне на бутони за споделяне в социалните мрежи. Имейлите, включващи подобни бутони, регистрират 158% повече кликове от имейлите, които не разполагат с подобни бутони.
 
Унисон с бизнес целите. Винаги, когато подготвяте имейлинг кампанията, трябва да сте сигурни, че тя е съобразена с бизнес целите Ви.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламадиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.