Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от
1048 0 17 Февруари. 2022
Директен маркетинг

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за малкия бизнес с неговите ограничени ресурси.

Ето за какво става въпрос:
 
1. По-нисък маркетингов бюджет.
 
Ако продавате направо на хората, които имат интерес към стоките и услугите Ви, няма да похабявате усилията си в това тепърва да ги отсявате от общата аудитория. Така ако рекламирате по имейла, можете да пратите рекламата си на хора, които вече са купували от Вас. Ако рекламирате по телевизията обаче, не знаете кой ще гледа рекламата Ви и дали въобще има интерес, затова там трябва да вложите повече пари, за да генерирате приходи, сходни на тези, генерирани с имейлинг кампания.
 
2. Данни за качествата на рекламата Ви.
 
Директният маркетинг Ви позволява да анализирате много по-добре резултатите от рекламните си усилия. Ако ползваме горния пример, при имейлинг кампания можете да видите колко хора са отворили имейла Ви, колко са кликнали на линк, колко са поръчали. По този начин ще можете да се ориентирате дали дадена реклама работи или не. Ако рекламирате по телевизията, знаете само кога и колко пъти е излъчвана рекламата Ви, евентуално можете да получите някаква информация за аудиторията, която е гледала, от рейтингите. Но там няма да срещнете конкретика.
 
3. Данни за клиентската Ви аудитория.
 

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук


Както резултатите от директния маркетинг носят информация за качествата на рекламата Ви, така те Ви дават информация за потребителите. Какво ги интересува, на какво реагират най-добре, какво не намират за убедително. А колкото по-добре опознавате клиентите си, толкова по-адаптирани към тях ще стават продуктите и маркетиговите Ви усилия. Такива данни е трудно, ако не и невъзможно да се получат от телевизионни реклами, да речем. Някои клиенти може да споделят, че са гледали рекламата Ви и затова са поръчали, но колко всъщност ще го направят?
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________________

изображение от: fauxels from Pexels

Tags: директен маркетингцелеви клиентиимейлинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

Най-подходящите дни за имейлинг кампании и други съвети за маркетинг по електронната поща

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2017
Имейл маркетингът е сред най-ефективните и евтини начини за достигане до...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.