1 нещо, което трябва да контролирате, ако искате да успеете
4297
0
15 Ноември. 2019
Кариерно развитие
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ако искате успешна кариера, е много важно да се научите да контролирате емоциите си, за да не Ви контролират те.
Да, разбира се, всички сме хора и тази задача е особено трудна. Но си струва да се заемете с нея.
Ето защо:
1. Професионализъм.
Контролирането на емоциите започва с разпознаването им. В крайна сметка, за да предотвратите гнева, срама или алчността, които могат да доведат до погрешни бизнес и кариерни решения, трябва да ги разберете. След като сте наясно с тях, ще можете да видите как Ви водят в една или в друга посока. Ако се ядосате на колега, ще се изкушите да не му съдействате с някоя служебна задача, но от това ще пострада не само неговото, но и Вашето реноме на работа. Това ще Ви представи в непрофесионална светлина, което ще навреди на кариерата Ви.
2. Постоянство.
Представете си, че току що са Ви повишили и са Ви казали, че трябва да изготвите презентация. С какво настроение ще я изготвите? А ако са Ви понижили? Как това ще се отрази на настроението Ви? Сигурно ще се изкушите да я претупате, но това само ще влоши позициите Ви. А можете да я изготвите по превъзходен начин и да покажете, че не заслужавате понижението, което сте получи. Освен това, за да градите успешна кариера, трябва да бъдете постоянни и непрекъснато да показвате високи резултати, включително когато не се чувствате настроени за тях. Дори и настоящият Ви работодател да не го оцени, има немалко други, които биха го направили.
3. Спокойствие под стрес.
Много е трудно да запазите хладнокръвие, когато сте под напрежение. Но това ще Ви помогне да вземате по-рационални решения. Ако нещо в работата Ви се обърка, паниката само ще влоши нещата. Затова е важно да запазите спокойствие и внимателно да обмислите как да минимизирате щетите и да оправите положението.
4. Спестено съжаление.
Обикновено, когато си "изтървем нервите", в последствие съжаляваме за прибързаните си реакции. Колкото повече тренирате контрол над емоциите, толкова по-рядко ще изпадате в подобно положение. Което ще се отрази ползотворно и на отношенията Ви с околните, било то колеги, било то ръководители.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си
от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...
7 трика, с които ще вършите повече на работа
от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много.
За...
3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа
от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...
5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари