3 начина да поправите скучната работа, която не искате да напуснете
4452
0
31 Октомври. 2016
Кариерно развитие
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Имате всичко, от което се нуждаете в професионално отношение. Шефът Ви е силен лидер, колегите Ви са активни и отдадени на работата си, екипния дух е на ниво, а заплащането - достатъчно добро. Не се налага да работите извънредно, почивните Ви дни са действително почивни.
Работата не е прекалено трудна. Справяте се със задачите си без притеснения. Не се претоварвате. Прекрасно, докато не стигнете до големия проблем - скучно Ви е. Всичко е лесно, не представлява предизвикателство, не усещате, че се развивате.
Въпреки това не смятате, че си струва да напускате. Оценявате това, което имате, защото сте наясно пред какво са изправени много други служители.
Какво обаче можете да направите, за да се отървете по-малко от чувството, че си хабите времето напразно?
1. Изградете ценни контакти.
Да, работата е скучна и Ви остава много свободно време. Вложете го в употреба, тогава. Огледайте се и преценете къде се крият най-ценните контакти, които можете да завържете. Колеги от Вашия и други отдели, партньори, клиенти - всички те могат да бъдат ключ към откриването на нова, по-добра и по-интересна работа. Отделете време да разговаряте с тях, да ги опознаете, да откриете общи интереси.
2. Учете възможно най-много.
Ако работата Ви е скучна, направете си я интересна. Поемете нови задачи или се включете в нови проекти, които ще развият уменията Ви или ще изискват от Вас да вършите различни от обичайните дейности. Концентрирайте се върху своите кариерни цели и изберете онези допълнителни задачи, които ще Ви помогнат да се развиете именно в онази посока, която Ви е необходима, за да получите по-добрата позиция, която искате.
3. Заемете се с решаването на проблеми.
Вгледайте се в организацията, където работите. Какви проблеми се открояват? Какво може да се прави по по-добър, по-лесен, по-ефтнин начин? След като идентифицирате проблемите, определете начини за тяхното решаване и ги комуникирайте с ръководството си. В общия случай, ако предложенията Ви бъдат приети, ще имате възможност да се заемете със задачи, чийто смисъл ще е по-лесно видим и които ще Ви интересуват повече, тъй като самите Вие сте ги предложили. Освен това подобно поведение и отношение към работата със сигурност ще способства за развитието Ви и реализирането на кариерните Ви цели.
източник: themuse.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си
от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...
7 трика, с които ще вършите повече на работа
от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много.
За...
3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа
от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...
5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари