3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа
903
0
10 Ноември. 2020
Кариерно развитие
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което разполагате на работа, е особено важно. От него зависи дали ще изпълнявате всички задачи за деня или не.
Факт е обаче, че в работния ден има немалко разсейващи елементи, с които трябва да се борите, за да свършите всичко набелязано за деня.
Ето 3 тактики, които ще Ви съдействат да запазите концентрацията си:
1. Определете какво Ви разсейва.
Проследете работния си ден в продължение на няколко дни и вижте кои са най-често срещаните разсейващи елементи. Дали става дума за имейли, оперативки, социални мрежи... След като определите кои са тези елементи, трябва да решите кои сред тях са важни и заслужават внимание и кои трябва да игнорирате. Например имейлът Ви е нещо, което заслужава внимание, но не непрекъснато. Определете часове през деня си, в които ще обработвате пощата си. Ако пък социалните мрежи нямат нищо общо с работата Ви, ограничете прегледите им до обедната си почивка. Ако трябва, изключете Интернета на телефона си, за да не получавате известия.
2. Осигурете си ефективно работно пространство.
Ако на бюрото Ви на работа са налични важни документи, с които работите, тези документи трябва да са на 1 ръка разстояние във всеки момент от работния ден. Иначе казано трябва да организирате работното си пространство така, че да Ви пести, а не да Ви губи време. Ако се налага, можете да изберете минималистичен подход, с който на бюрото Ви да останат само нещата, които ползвате всеки ден.
3. Усвоете умението да казвате "не".
И на себе си, и на колеги, ако това се налага. Когато много Ви се прииска да отворите някоя от социалните мрежи по средата на трудна служебна задача, кажете си "Не!". Когато колега Ви попита дали не искате да си вземете по кафе, докато сте потънали в работа, откажете му. Разбира се, ако изникне нещо спешно, с което да се заемете, ще трябва да преустановите това, с което се занимавате в момента. Но ако можете да избегнете прекъсването, опитайте се да го избегнете.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
7 трика, с които ще вършите повече на работа
от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много.
За...
5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...
3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях
от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...
4 причини за отлагането на работата и мерките, с които да го неутрализирате
от Biznesidei.bg
17 Май 2017
Ако сте от онези хора, които искат още 5 свободни минутки, преди да се заемат с...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари