Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 категорични знака, че е време да напуснете тази работа

от
5853 0 08 Ноември. 2017
Кариерно развитие

4 категорични знака, че е време да напуснете тази работа
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото и трудна, изцеждаща или неприятна да е станала за Вас една работа, нерядко се оказва твърде трудно да я напуснете.

Било заради финансова нестабилност, несигурен пазар на труда или други лични съображения, отлагате това си решение. И е възможно да сте прави, възможно е ситуацията да се промени. Разбира се, дотогава можете да предприемете следните мерки.
 
Кога обаче е наложително просто да си подадете молбата без отлагане? Ето издайническите знаци:
 
1. Клюки.
 
Разговорите на работното място са едно, клюките са съвсем друго. Ако фирмата е заприличала на жълт вестник, по-добре за Вас и Вашето кариерно развитие е да я напуснете. От една страна клюките губят ценно време, от друга подкопават екипа, от трета изправят едни срещу други колеги, които трябва да се трудят съвместно. Да не говорим колко напрежение и тревога създава подобна атмосфера. Спестете си я и потърсете място, съсредоточено върху работата и добрите отношения в колектива.
 
2. Малтретиране.
 
Всички негови форми са недопустими. Ако подобна практика е налице във фирмата и работодателите не взимат мерки за изкореняването ѝ, не си губете времето. Нито едно заплащане не може да компенсира насилието, без значение дали то е от психологически или от физически характер.
 

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Микроменажиране.
 
Когато става дума за новите кадри, можем да си затворим очите. Но ако непрекъснато всяка Ваша стъпка се следи, има проблем с мениджмънта. Колкото по-утежнени са процедурите, колкото повече одобрения на свършената работа се изискват, толкова по-малко ще се върши в действителност. За сметка на това ще хабите нерви и време, а най-вероятно ако нещо се забави, вината ще поемете Вие. Спестете си го.
 
4. Нарцисизъм.
 
Ако шефовете Ви са нарциси, най-добре си тръгнете от фирмата незабавно. Защото подобни хора не се интересуват от чуждото професионално развитие, а само от своето собствено. Искате ли да постигнете нещо в кариерата си, трябва да знаете, че на такова място няма да Ви се удаде. 
 
източник: businessinsider.com

Tags: кариерно развитиенапускане на работана работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.