Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да бъдете по-уважавани на работа

от
5757 0 08 Май. 2014
Кариерно развитие

5 начина да бъдете по-уважавани на работа
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има една мисъл на Клинт Ийстууд, която гласи: „Уважавайте своите усилия, уважавайте себе си. Самоучването води до самодисциплина. Когато притежавате и двете, разполагате с истинска сила.” Изглежда тази формула се е отплатила на актьора в неговата кариера. Така че ако искате да Ви уважават повече на работа, можете също да я приложите.

Отделете един момент да помислите как би изглеждала работата Ви, ако колегите, ръководството, подчинените Ви и клиентите Ви Ви третират с повече уважение. Как мислите, ще получавате ли по-добро заплащане? Ще имате ли по-добри взаимоотношения?
 
Ето и какво да направите:
 
1. Определете ценностите си. Хората следват силата и компетентността. Помислете какво ще Ви направи по-добри и по-силни като хора. Запишете си тези качества, които искате да продължите да развивате, и няколко недастатъка, от които искате да се избавите. Като просто дефинирате тези специфики на хакактера си ще започнете да се движите в посока към подчертаване на добрите си качества и минимизиране на отрицателните.

2. Открийте своята страст. От голяма помощ за постигането на целите Ви ще бъде за Вас да изпитвате страст към това, с което сте се заели, и към целта, към която сте се отправили. Ентусиазираните служители имат по-голяма ангажираност в офиса и, поради това, придобиват повече уважение и завързват повече приятелства от останалите.

3. Бъдете наясно с целта си. В служебната среда има проблеми, разочарования, резки промени. Ако Вашата цел е, да речем, да обслужвате клиентите си по-добре от конкурентите си, то трябва да се съсредоточите върху тази цел. Позитивното отношение е заразно и ще прикани и другите около Вас да го възприемат за свое.

4. Представяйте си как ще изглежда бъдещето. Започнете да отделяте време и да изграждате визията си за това как ще изглежда работата и животът Ви, когато постигнете по-голямо уважение, по-приятелско отношение и успех в офиса. За да постигнете това по най-добрия начин, поемете си дълбоко дъх няколко пъти, отървете се от негативните мисли и започнете да създавате от желанието си въображаема реалност.

5. Спрете с монолозите и започнете да проявявате повече интерес. Забелязвали ли сте, че когато гледате снимка с много хора, винаги виждате първо себе си. Хората в офиса и извън него са силно ориентирани около самите себе си. Те се поласкават като лидери и индивиди, когато спрете да се фокусирате върху себе си и започнете да проявявате искрен интерес към тях.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук



 
Предприемането на тези стъпки не е лесно, затова мислете за тях като за трениране на собствената си личност за един по-добър живот. Може и да не постигнете желаните резултати утре или след няколко месеца, но с тренировки и с общуване, ще станете по-уважавани и професионално, и в личния си живот. 

Tags: бизнесчовешки ресурсикариераработауважение

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

Как правилно да си търсите нова работа, ако не сте напуснали старата

от Biznesidei.bg
08 Декември 2020
Без значение от причините Ви да си търсите нова работа, има няколко неща, на които...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.