Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да направите кариерата си по-удовлетворяваща

от
6014 0 15 Май. 2014
Кариерно развитие

Как да направите кариерата си по-удовлетворяваща
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има много хора, които считат, че се занимават с неприятна, неудовлетворяваща или дори безсмислена работа. Факт е обаче, че това усещане може да се промени, ако се промени и подхода към конкретната длъжност. По-важното в случая е, че в основата на подхода не стоят задачите, които Вашият шеф Ви дава, а начинът, по който Вие се отнасяте към работата, която Ви е дадена. Това отношение може да повлияе положително на мнението Ви за собствената Ви кариера.

Ако сте усещали, че работата Ви е неважна, не Ви удовлетворява, не Ви радва, това може да е знак, че е време да придадете по-голямо значение на длъжността си. Ето и пет начина да направите работата си по-удовлетворяваща, без да напускате:

1. Променете перспективата си. Перспективата е всичко, когато търсите удовлетворение от работата си. Ако имате негативно усещане за нея или просто Ви липсва мотивацията да работите по дадена задача, промяната на перспективата ще Ви се отрази добре. 
Направете списък на позитивите на длъжността си и помислете защо сте я приели, когато Ви е била предложена. Това ще Ви напомни защо имате подобна длъжност и какво можете да направите, за да се мотивирате отново.

2. Разменете задачите си. Често губим наслада от работата си, защото графикът ни е монотонен и непрекъснато трябва да повтаряме едни и същи дейности. Когато започнете да се чувствате по този начин на работа, това е знак да смените последователността на задачите в графика си.
Това ще промени подхода Ви по отношение на ежедневната Ви работа и ще повлияе на усещането Ви за удовлетворение. Опитайте да приключите с най-важните си задачи от сутринта и да оставите по-малко важните за следобеда. Можете също да промените подхода си към работа по всяка задача и да откриете нов начин да се справяте с тях.

3. Изградете нови отношения. Хората, с които работите, могат да помогнат да се чувствате добре или зле на работа. Ако считате, че не успявате да създадете добри работни отношения, обмислете варианта да потърсите съветник сред колегите си или да станете съветник за някого. Тези отношения ще добавят по-голяма значимост на работата Ви.

4. Поставете си нова цел. Работата Ви може да стане много досадна, ако не си поставяте нови предизвикателства и цели. По този начин ще имате възможност да се развивате като личност и да усвоите нови умения. Така ще можете също да откриете какво действително искате от кариерата си, както и по какъв начин да го постигнете.

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук



5. Променете начина си на комуникация. Вместо да разчитате на имейли, защо не вдигнете телефона и не поговорите лично с човека отсреща? Когато сте затоврени в офиса без възможност за разговор с другиго, е лесно да изгубите усещането, че работата Ви има смисъл. Помислете за това как да разговаряте повече и да имате по-добро общуване с колегите си.

Tags: бизнесчовешки ресурсикариераудовлетворениеработа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

Как правилно да си търсите нова работа, ако не сте напуснали старата

от Biznesidei.bg
08 Декември 2020
Без значение от причините Ви да си търсите нова работа, има няколко неща, на които...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.