Ключът към балансирането между професионалния и личния живот
808
0
17 Септември. 2021
Кариерно развитие
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Без значение дали управлявате собствен бизнес или сте служител, въпросът как да имате време хем за служебните задачи, хем за личните, стои на дневен ред.
Имайки предвид ограниченото време, с което разполагаме, балансирането между работа и личен живот съвсем не е лесно.
Ето 3 неща, които да имате предвид за този баланс:
1. Общо взето, той не съществува.
Няма как да разделите времето си 50 на 50. В някои ситуации работата ще изисква повече от Вас. В други личните Ви грижи ще взимат превес.
2. Понякога личното и служебното се сливат.
Както може да Ви хрумне идея как да се справите с трудна задача на работа, докато вечеряте с близките си, така може да Ви се наложи да приемете важно лично обаждане, докато сте на работа. няма как двете сфери на живота да се разделят с ясна граница.
3. Двете сфери си влияят една на друга.
Когато имате семейни проблеми, е напълно естествено да не се представяте на 100% на работа. Когато имате служебни проблеми, ще Ви личи и когато се приберете удома. Чудесно е да опитате да оставяте работата си на изхода на офиса, но дали е действително приложимо за Вас? В крайна сметка, ако сте щастливи в личния си живот, ще сте мотивирани и позитивни на работа. И обратното - хубавото, което Ви се е случило на работното място, ще повиши настроението Ви, а това близките Ви също ще усетят.
Какъв е ключът към баланса между личното и служебното тогава?
Да сте наясно с приоритетите си и да взимате решения, съобразени с тях. Ако работата Ви е приоритет в момента, можете да дадете "задна скорост" в личния си живот. Ако той пък Ви е приоритет, не е нужно да влагате усилия за повишение. Важното е да сте наясно с това какво искате Вие самите. Така ще изградите лична представа за баланс между работа и личен живот и ще можете да вземете нужните мерки, за да го постигнете.
източник: allbusiness.com
_____________________________________
изображение от: Milada Vigerova on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
7 трика, с които ще вършите повече на работа
от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много.
За...
3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа
от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...
5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...
3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях
от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари