Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 инструмента, с които малкият Ви бизнес ще изглежда голям

от
5877 0 28 Април. 2016
Малък бизнес

4 инструмента, с които малкият Ви бизнес ще изглежда голям
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Малките фирми имат своите предимства: те са гъвкави, могат лесно да променят посоката си на действие. Имат автономност и са по-независими от големите компании. Да, не привличате същия брой клиенти, нито имате толкова познато име, но това не означава, че не можете да изглеждате също толкова професионално пред своите клиенти. Можете да изглеждате като голям бизнес, следвайки тези няколко принципа:

1. Изградете и поддържайте добър уебсайт.
 
В днешно време всеки бизнес, който няма свой сайт, трудно печели клиентско доверие. Причината е, че потребителите искат предварително да се запознаят с бизнеса и продуктите му, преди да ги закупят. Ако сайтът Ви е некачествен, с остаряла информация, навигира се трудно или е прекалено тежък и не зарежда бързо, клиентите няма да купят от Вас. Просто защото няма да вярват в професионализма на фирмата Ви.
 
Хубавото е, че не е нужно да плащате много за професионално изглеждащ сайт. Можете да изградите такъв дори с безплатните платформи за блогове, с които се работи сравнително лесно и които имат добър дизайн.
 
2. Изработете си маркетингов бюджет.
 
В крайна сметка кой ще знае, че въобще предлагате нещо, ако не знае за самото Ви съществуване? Маркетинговият бюджет ще Ви помогне да достигнете до повече хора. Разбира се, можете да разчитате на по-нискостойностни рекламни кампании, но без да направите вложения, не можете да очаквате и постъпления. Още повече, че с изготвянето на всяка рекламна кампания ще научавате повече за клиентите си, предпочитанията им и най-ефективния начин, по който да им рекламирате.
 
3. Развивайте присъствието си в социалните мрежи.
 

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


Социалните мрежи промениха начина на рекламирането. Най-хубавото при тях е, че клиентите Ви са там и могат да общуват директно с Вас. Присъствието Ви в социалните мрежи развива бизнеса Ви, защото Ви позволява да го популяризирате, да покажете най-интересното от него, да промотирате продуктите си, но и корпоративната си култура, специалните си инициативи и предложения, дори и работната атмосфера при търсене на нови служители. Ако клиент потърси фирмата Ви във Facebook например и не я намери, той трудно ще се реши да Ви се довери. Още повече, че продуктите, ориентирани към крайните потребители, се продават много добре и в социалните мрежи и можете спокойно да продавате и там.
 
4. Харчете, за да печелите.
 
Това не се отнася само за маркетинговия Ви план. Всяка една инвестиция Ви съдейства да добавите нови приходи във фирмата си. Дали ще харчите за реклами, за сайта си, за развитието на социалните си профили - бъдете внимателни във вложенията си, но никога не стискайте парите си. Приемете, че всеки лев, от който не печелите, е лев, който губите.
 
източник: entrepreneur.com


Tags: малък бизнесуправление на малък бизнесмалка фирма

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които всеки малък бизнес трябва да избягва

от Biznesidei.bg
15 Април 2022
Не са много фирмите, които успяват да оцелеят до момента, в който да се издържат...

4 неща, които собствениците на малък бизнес трябва да знаят

от Пламен Иванов
19 Юни 2014
Светът на малкия бизнес непрекъснато се променя. Не е задължително това, което...

5 грешки, които всеки малък бизнес трябва да избягва

от Biznesidei.bg
15 Април 2022
Не са много фирмите, които успяват да оцелеят до момента, в който да се издържат...

4 бизнес идеи за креативните сред Вас

от Biznesidei.bg
21 Февруари 2022
Креативността е чудесно качество за всеки предприемач, защото може да му...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.