Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Често срещани проблеми при домашен офис

от
6524 0 14 Август. 2013
Малък бизнес

Често срещани проблеми при домашен офис
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Надомната работа стана доста по-популярна след икономическата криза. Много хора, започнаха да препочитат домашните офиси вместо отделни офиси, това е доста икономично решение. Но възникват различни въпроси при работа от дома.

Домашния офис скъпа инвестиция ли е? Какъв бюджет трябва да отделя ако искам да работя от дома?
 
Какъв бюджет Ви е необходим до голяма степен зависи от това с каква работа искате да се занимавате. Първо трябва да помислите затова какъв вид услуга или дейност да извършвате според Вашата специализация. В зависимост с това ще Ви са ви необходими специфични соръжения и техника. Примерно факс машина не е техника, която е необходима на всеки офис. За целта е необходимо да създадете списък с нужните ви неща и да пресметнете каква инвестиция Ви е нужна. Освен това трябва да Ви е ясно, че ще имате повече разходи за телефон, електричество и вода, защото ще прекарвате повече време у дома.
 
Какви офис принадлежности и техника ми е необходима?
 
Както споменахме по-горе това до голяма степен зависи от вашата дейност и специализация. Но най-общо ще са Ви нужни:
- компютър
-телефон
- интернет
- принтер
- скенер
- ксерокс
 
Как мога да изглеждам по-професионално, докато работя от домашен офис?

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук


 
Не трябва да приемате домашния офис като непрофесионална идея. За да сте професионални в домашния си офис трябва да бъдете дисциплинирани и организирани. Затова, че имате домашен офис няма да е причина да загубите клиенти, но ако скриете факта, че имате домашен офис може да Ви навреди на имиджа. Важно е да имате отделен домашен и отделен офис телефон. 

Tags: офисдомашен офисбизнес идеибизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които всеки малък бизнес трябва да избягва

от Biznesidei.bg
15 Април 2022
Не са много фирмите, които успяват да оцелеят до момента, в който да се издържат...

4 бизнес идеи за креативните сред Вас

от Biznesidei.bg
21 Февруари 2022
Креативността е чудесно качество за всеки предприемач, защото може да му...

Малкия бизнес и непредвидените разходи... Какво можете да направите?

от Biznesidei.bg
19 Юни 2018
Стартирали сте своя малък бизнес и за момента той Ви носи нелоши приходи....

5 изключителни бизнес идеи, които са пропаднали, защото са изпреварили времето си

от Biznesidei.bg
06 Ноември 2017
Въпреки че няма съвършено време за стартиране на бизнес, да го направите с идеи,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.