Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 нови роли на маркетинга за следващите 10 години

от
4421 0 27 Февруари. 2014
Маркетинг

10 нови роли на маркетинга за следващите 10 години
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Според изследване на Content Marketing Institute and Marketing Profs само една трета от фирмите обръщат внимание на маркетинга на съдържание. Много фирми, за да правят печалби се насочват към изтърканите класически методи на маркетинг.

Нови роли в маркетинга
 
Маркетинговия отдел в много фирми (предимно в B2B)  работи за създаването на нужди в клиентите за да могат да реализират продажби. Този модел не е перфектен и той превръща маркетинговия отдел в организация за разпространение на продуктите. Ролите, които ще изредим по-долу не ги приемайте като позиции, които ще срещнете в обявите за работа, а като роли, необходими в новия тип маркетинг:
 
Главен редактор на съдържание
 
Или накратко можем да го наречем шеф на съдържанието, тярбва да отговаря за съдържанието и съобщенията, които фирмата иска да даде на своите клиенти. Този служител, трябва да дава насока на всички маркетингови стратегии на фирмата и ще отговаря за съдържателната цялост на съобщенията, които фирмата дава на своите клиенти.
 
Главен слушател
 
Целта на този служител е да следи обратната връзка по всички канали. Това включва имейлите, социалните медии, телефони. Той трябва да осигури подходящите служители на подходящите канали (обслужване на клиенти, продажби, маркетинг). Това е перфектен начин за да подобрите обслужването на клиентите. 
 
Ръководител на аудиторията
 
Този служител трябва да следи цялата ви целева група и поведението на всички клиенти. Трябва да следи дали създаденото съдържание е подходящо за целевата група и дали тези съобщения наистина създават емоционална реакция от страна на клиентите. Това включва имейл, социални медии, връзка с клиентите чрез директен маркегин и управление на съдържанието. 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук


 
Човешки ресурси за маркетинга.
 
С нарастване на ролята на маркетинга във фирмите, работата на човешките ресурси все повече се насочва към маркетинга. Служител на човешките ресурси трябва да подпомага дейността на маркетинговия отдел като помага за правилното разпределение на задачите и създаване на добра организация. 
 
Ръководител на канали за реклама
 
Независимо от това, които канали за реклама използвате, ръководителят на каналите трябва да осигури най-качествено разпространение на рекламите по определените канали. Кога точно трябва да се пращат имейлите? Как трябва да се правят стратегии в мобилното пространство? Какво трябва да слагате във Фейсбук страницата? Отговорите на тези въпроси трябва да ги даде ръководителят на каналите за реклама.
 
Ръководител на технологиите
 
Информационните технологии и маркетинга се сливат все повече. За да следите новостите, които ще улеснят цялостната работа на маркетинговия отдел се нуждаете от специалист, който да внедрява нови технологии във фирмата Ви.
 
Връзки с агенции и фриилансъри
 
С нарастването на нуждата от съдържание фирмите все повече ще се нуждаят от хора на свободна практика или от агенции за да свършат необходимата работа. Фирмата трябва да насочва тези външни лица според своите нужди и политика, за да могат да се адаптират към процеса на работа. Този служител тряба да следи дали всички външни фирми и хора на свободна практика работят съобразно целите и маркетинговата стратегия на фирмата. 
 
Ръководител на възвръщаемостта
 
Този служител трябвада следи редовно дали маркетинговите цели на фирмата се реализират. Тази длъжност е подходяща за хора с добри аналитични способности. 

Tags: маркетингроли в маркетинга

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.