Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10-те заповеди на търговията на дребно

от
5333 0 14 Ноември. 2013
Маркетинг

10-те заповеди на търговията на дребно
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Идват празниците, а тe са стресиращо време за търговците на дребно. Независимо от това, обаче, магазините, които предлагат подобни стоки, трябва да бъдат винаги на ниво, защото конкуренцията в тази сфера е висока. А и клиентите няма да толерират лошо обслужване и некачествени продукти.

За да не изпадате в затруднения, Ви съветваме да следвате 10-те заповеди на търговията на дребно:

1) Не си мислете, че клиентите идват просто „да огледат”. Демонстрирайте им специални оферти, за да привлечете вниманието им още повече.

2) Никога не игнорирайте клиент! Не чакайте хората да търсят продавач-консултанти, напротив – консултантите трявба да се стремят да помогнат на клиентите.

3) Трябва да продавате агресивно. Да поставяте по-високи изисквания към продажбите си. Да обучите персонала си да бъде отдаден на продажбите и да изясните конкретните цели, които трябва да се постигнат.

4) Никога не оставяйте клиентите да чакат. Иначе те ще имат време да размислят.

5) Третирайте всеки клиент като чвек, който е дошъл, за да похарчи пари. Не квалифицирайте хората, според възможностите им да купуват.

6) Посрещайте всеки клиент на вратата. Ангажирайте служител, който да посреща клиентите, за да се чувстват те добре дошли.

7) Менидмънта трябва да се ангажира с всеки клиент. Така ще направите посещението му по-приятно и ще повишите лоялността му.

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук



8) Предоставяйте най-доброто решение, не просто най-скъпото. Хората купуват продукти, за да решат проблеми. Продавачите трябва да задават правилните въпроси и да изслушват клиентите,  а след това да предлагат най-удачното решение за всеки конкретен клиент.

9) Преследвайте повторна продажба. След като клиентът реши да купи нещо, предложете му съпътстващи продукти.

10) Помогнете на клиентите да разширят покупките си отвърд собствения си бюджет. Не вярвайте, че даден клиент не може да си позволи нещо. Обикновено не е така и много хора харчат повече, от колкото твърдят, че могат. Затова признайте идеята за ограничения бюджет, но продължете да предлагате продукти и услуги, които ще разрешат проблема на клиента по-добре, дори и да са по-скъпи.

Tags: бизнесмаркетингпродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.